וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל כפר סבא שלישית, ניצחון להפועל רמת גן

רן יצחק ואלירן סיימון סידרו לירוקים 1:2 בחוץ על הכח עמידר רמת גן. 0:3 לנועלת הטבלה בטדי על הפועל ירושלים, 0:2 גם לנצרת עילית בחוץ על בית"ר תל אביב רמלה. 0:0 בין עפולה ליבנה

רן יצחק שחקן הפועל כפר סבא. מגד גוזני
שער שביעי העונה. רן יצחק/מגד גוזני

המחזור ה-14 בליגה הלאומית הגיע לסיומו הערב (שני) עם ארבעה משחקים, כשהפועל כפר סבא חזרה למקום השלישי עם 1:2 בחוץ על הכח עמידר רמת גן. בקרב תחתית, הפועל נצרת עילית ניצחה 0:2 ברמלה את בית"ר תל אביב רמלה. נועלת הטבלה הפועל רמת גן חגגה עם 0:3 בטדי על הפועל ירושלים. הפועל עפולה ומכבי יבנה נפרדו ב-0:0.

* משחק השלמה בליגה א': הפועל כפר שלם ומכבי קביליו יפו נפרדו ב-0:0.

הכח עמידר רמת גן - הפועל כפר סבא 2:1

אחרי שלושה משחקי חוץ ללא ניצחון, הפועל כפר סבא אספה את שלוש הנקודות בווינטר ושבה למקום השלישי עם 29 נקודות, ארבע פחות מהמוליכה בני יהודה. רן יצחק כבש את השביעי שלו העונה בדקה ה-35, רועי זיקרי איזן עבור הכח בדקה ה-48, אבל אלירן סיימון הכריע עם שער בכורה העונה בחלוף שלוש דקות. אורן ניסים האורח הורחק לקראת הסיום, הכח נותרה במקום הלפני אחרון.

רז כהן שחקן הפועל ראשון לציון לפני יבגני ברקמן שחקן הפועל נצרת עילית. ניב אהרונסון
כבש ראשון לנצרת עילית. ג'ניה ברקמן, משמאל/ניב אהרונסון

בית"ר תל אביב רמלה - הפועל נצרת עילית 2:0

ניצחון שני רצוף לקבוצה מהצפון, שבזכות שלוש הנקודות עקפה את בית"ר תל אביב רמלה והתקדמה למקום ה-12. הבלם ג'ניה ברקמן העלה את נצרת עילית ליתרון בדקה ה-17, כשוויליאם אווסו הכפיל בדקה ה-51 עם שער נגד קבוצתו בעונה שעברה. מיד לאחר מכן, השוער רון שושן הדף פנדל של מתן לוטטי ומנע מהמארחת לצמק. ניצחון חוץ ראשון אי פעם של נצרת עילית על הבית"רים במסגרת ליגה (היה רק אחד בגביע בעונה שעברה).

הפועל ירושלים - הפועל רמת גן 3:0

נועלת הטבלה השיגה ניצחון שני בסך הכול העונה, ושוב במשחק חוץ. הפועל רמת גן לא התרגשה מהביקור בטדי, כשהרכש לירן כהן כבש מחזור שני ברציפות בדקה ה-44, אביתר נדלר הצעיר הוסיף בדקה ה-78 ואלמוג בוזגלו חתם בתוספת הזמן. הפועל ירושלים עם תבוסה קשה ושלושה הפסדים בארבעת המחזורים האחרונים.

הפועל עפולה - מכבי יבנה 0:0

הקבוצה של ירון הוכנבוים קטעה רצף של שלושה הפסדים, אבל לא הצליחה לכבוש בהיעדרו של הסקורר המוביל לנרי קהינדה. עבור מכבי יבנה היה זה תיקו שני ברציפות ו-0:0 ראשון העונה בליגה. לשתי הקבוצות 20 נקודות, כשעפולה שישית ויבנה שביעית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully