וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבל במכבי תל אביב: בתו של דייויד פדרמן נפטרה בגיל 39

הצהובים מרכינים ראש בעקבות מותה של שלי פדרמן אחרי מחלה קשה. עוד במכבי תל אביב: ההיכל ביד אליהו ייקרא "היכל מנורה" לאחר עם פקיעת החוזה עם נוקיה. שחורציאניטיס עומד ביעדי המשקל בחוזהו

one

אבל במכבי תל אביב: מאלופת אירופה נמסר היום ש"מועדון הכדורסל מכבי תל אביב מרכין את ראשו ומשתתף באבלם הכבד של עירית, דיויד, דני וכל משפחת פדרמן במותה בטרם עת של שלי פדרמן היקרה". שלי, בת 39 בלבד במותה, נפטרה אחרי מאבק במחלה קשה. ההלוויה תיערך מחר.

דיוויד פדרמן בעלים מכבי תל אביב. ברני ארדוב
טרגדיה. פדרמן/ברני ארדוב

עוד במכבי תל אביב: בקבוצה שבעי רצון מהניצחון אמש (שבת) באשדוד (70:82), כשבהמשך השבוע מצפה לצהובים לו"ז צפוף, כשלפני משחק היורוליג ביום חמישי מול צדביטה זאגרב מחכה להם עוד משחק בליגה, מול מכבי ראשון לציון.

מרקיז היינס אמר לוואלה! ספורט: "היה משחק קבוצתי והצגנו משחק מאוזן מבחינת מאמץ של השחקנים. כולם תרמו למשחק. חשוב לנו לבנות מומנטום, אולי היו לנו מהמורות בדרך, אבל השגנו מטרה חשובה, העלייה לטופ 16, ועתה אנו רוצים להמשיך בקו הזה".

על משחק היורוליג האחרון מול אלבה ברלין הוסיף היינס: "ידענו שנעפיל לטופ 16 אם ננצח, שתי הקבוצות ידעו היטב מה מונח על הכף וזו הסיבה שהמשחק היה אינטנסיבי. זה היה משחק שהיינו צריכים לשרוט ולהילחם על כל כדור. באופן אישי עשיתי את מה שיכולתי כדי לעזור לקבוצה לנצח. סמית' ורנדל היו פשוט ענקיים, הם התחילו את המשחק טוב ועשו מהלכים נהדרים בשני צדי המגרש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מרקיז היינס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"אולי היו לנו מהמורות בדרך, אבל השגנו מטרה חשובה". מרקיז היינס/ברני ארדוב

בתוך כך, מי שהגיע ביום חמישי לביקור קצר בישראל הוא סוכנו היווני של סופוקליס שחורציאניטיס. כזכור, לאחר בעיות הבריאות והמשקל שהציג שחורציאניטיס בפתיחת העונה - שקל כ 180 ק"ג ולא נטל טיפות לטיפול בגלאוקומה בעין, מה שיצר אצלו לחץ תוך עייני שחייב ניתוח מיידי - עדכנו הצהובים את החוזה עם היווני והחמירו את התנאים להישארותו בקבוצה, כשחוזהו החדש מותנה בירידה במשקל: משקל של מעל 165 ק"ג מפחית את שכרו ב 25%.

שחורציאניטיס עומד עד כה בתנאי החוזה ועל כך זכה לעלייה נוספת בשכרו. משקל היעד אשר סומן בחוזה החדש הוא כ-155 ק"ג, המשקל בו שקל במשך רוב הזמן בו שיחק במכבי תל אביב. משקל זה מעניק לסנטר היווני שכר חודשי לפי חוזהו המקורי, כ-80 אלף דולר נטו בחודש (השחקן אמור היה להרוויח 800 אלף דולר נטו בשנה), כשכל סטייה מפחיתה לו את המשכורת. במקביל ערך שחורצאניטיס אימונים אישיים על ידי מאמן הכושר אבי קובלסקי, תזונאי ורגב פנאן. שחורצאניטיס הגיב על ביקור סוכנו ואמר: "זה עניין פרטי ואני לא רוצה להתייחס לכך".

מחוץ להיכל יד אליהו לפני המשחק מכבי תל אביב - הפועל ירושלים. ברני ארדוב
כבר לא נוקיה. היכל יד אליהו/ברני ארדוב

חברת היכלי הספורט הודיעה היום כי חברת מנורה מבטחים החזקות בע"מ, היא הזוכה במכרז הפומבי לקבלת זכות חסות ומיתוג בהיכל הספורט יד אליהו. חברת מנורה תחליף את הזכיינית הנוכחית נוקיה, אשר ההסכם עמה פג ב-31 לדצמבר 2014. הזכייה טעונה אישור עיריית תל אביב יפו.

עו"ד דני בירן, יו"ר מועצת המנהלים של חברת היכלי הספורט בע"מ אמר: "אני מקדם בברכה את חברת 'מנורה מבטחים החזקות בע"מ' ומברך אותה על זכייתה במכרז. חברת היכלי הספורט ביחד עם החברה הזוכה תפעלנה להחדרת מיתוגה של החברה הזוכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully