וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו שבר שיא כיבושים, אנצ'לוטי: "יתרון גדול שיש לנו אותו"

הכוכב הפורטוגלי שבר את שיאם של די סטפנו וסארה עם שלושער 23 בליגה הספרדית, המאמן פרגן: "המוטיבציה שלו גבוהה בכל משחק". סרחיו ראמוס: "צריך להמציא מילים כדי להגדיר אותו"

מי יעצור את ריאל מדריד? הבלאנקוס פתחו אתמול (שבת) את המחזור ה-14 בליגה הספרדית בסערה עם ניצחון ליגה 11 ברציפות, 0:3 על סלטה ויגו ושמרו על מקומם בפסגה. הבלאנקוס השוו את השיא של ברצלונה מ-2005 עם ניצחון 18 ברציפות בכל המסגרות. אבל מעבר לשיאים הקבוצתיים, מי ששבר כמה שיאים אישיים הוא כריסטיאנו רונאלדו שכיכב עם שלושער 23 בקריירה בליגה וממשיך בעונה הבלתי נתפסת שלו. גם האלופה והיריבה העירונית של ריאל, אתלטיקו מדריד ניצחה 0:2 את אלצ'ה וחלפה על פני ברצלונה בדרך למקום השני.

ניצחון 18 רצוף לריאל מדריד, שלושער ושיא לרונאלדו

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
שובר את כל השיאים. רונאלדו/רויטרס

האיש והשיאים: המספרים של כריסטיאנו רונאלדו

* כריסטיאנו רונאלדו כבש את שער הליגה ה-200 שלו ב-178 הופעות. הפורטוגלי הגיע למאזן הזה בגיל 29 ו-304 ימים. רק מסי הצליח להגיע למאזן הזה בגיל צעיר יותר (25).

* רונאלדו שבר את שיא הליגה עם שלושער 23. הפורטוגלי עקף את די סטפנו ותלמו סארה שעשו זאת 22 פעמים. מסי אגב, כבש 20 פעמים שלושער בליגה.

* רונאלדו עלה למקום הרביעי בטבלת כובשי הפנדלים בליגה עם 46 כיבושים מהנקודה הלבנה. הוגו סאנצ'ס עדיין מוביל בבטחה את הקטגוריה הזו עם 71 פנדלים מדויקים.

* רונאלדו הוא השחקן הראשון בהיסטוריה של ריאל מדריד שכובש בשבעת משחקי הבית הראשונים של הקבוצה.

קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד. AP
עונה חלומית בינתיים. אנצ'לוטי/AP

קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל שיבח את רונאלדו לאחר המשחק: "זה יתרון גדול שיש לך שחקן כזה בקבוצה, יש לו מוטיבציה יוצאת דופן ויכולת פיסית מצוינת". על המשחק של ריאל: "שיחקנו משחק טוב נגד קבוצה מאוד אגרסיבית, זה היה משחק לא קל".

סרחיו ראמוס, שרשם את ההופעה ה-300 שלו במדים הלבנים אמר לאחר המשחק: "זה יום מיוחד עבורי משום שלא כל יום אתה מציין כל כך הרבה הופעות. אני מקווה שאוכל להמשיך לשחק פה עוד הרבה שנים".

על כריסטיאנו רונאלדו: "המספרים שלו פשוט משוגעים, האמת היא שזו זכות לריאל מדריד שיש לה שחקן כמוהו. צריך להמציא מילים כדי להגדיר את השחקן הזה, הוא בכושר הטוב בקריירה שלו. מבחינה קבוצתית שיחקנו טוב מאוד, הדברים עבדו טוב עבורנו ואנחנו עדיין במקום הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully