וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אפריקה: גאנה עם סנגל, דרום אפריקה ואלג'יריה

הגרלה קשה מאוד לאברהם גרנט בטורניר שייצא לדרך ב-17 בינואר בגינאה המשוונית. המאמן הישראלי זכה ליריבה הקשה ביותר מדרג 2 (אלג'יריה), ויילחם על אחד משני המקומות הראשונים בבית ג'

אברהם גרנט משוחח עם בעלי צ'לסי רומן אברמוביץ'. Ian Walton, GettyImages
הנבחרת שלו בין המועמדות לזכייה. אברהם גרנט/GettyImages, Ian Walton

יומיים אחרי שנחת בגאנה ולאחר שנפגש גם עם שר הספורט, גילה הערב (רביעי) אברהם גרנט מי תהיינה היריבות שלו באליפות אפריקה 2015, שתצא לדרך ב-17 בינואר בגינאה המשוונית, ולרוע מזלו, הוא קיבל הגרלה קשה מאוד כלל. הגנאים הוגרלו לבית ג', בצוותא עם אלג'יריה (מדרג 2), דרום אפריקה (מדרג 3) וסנגל (מדרג 4).

מדובר, כאמור, בהגרלה קשה, בעיקר בשל האלג'יראים, שנחשבים לנבחרת החזקה ביותר מדרג 2 והוכיחו זאת במונדיאל האחרון, כשהגיעו עד שמינית הגמר ובמוקדמות בהם טיילו ללא בעיות. בדומה לאלג'יריה, גם לדרום אפריקה יש זכייה אחת באליפות אפריקה, אולם בשנים האחרונות, מאז אירוח המונדיאל, הכדורגל במדינה נמצא בירידה מסוימת. דברים דומים ניתן להגיד על סנגל, אם כי היא הנבחרת החזקה ביותר בדרג 4. שתי הנבחרות הטובות ביותר בכל בית יעפילו לשלב הבא.

ההגרלה המלאה:

בית א': גינאה המשוונית, בורקינה פאסו, גאבון, קונגו
בית ב': זמביה, טוניסיה, קייפ ורדה, הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו
בית ג': גאנה, סנגל, דרום אפריקה, אלג'יריה
בית ד': חוף השנהב, קמרון, מאלי, גינאה

זו תהיה המהדורה ה-30 של הטורניר המרכזי ביבשת השחורה, כאשר המארחת המקורית מרוקו הושעתה בעקבות סירובה לארח את הטורניר בצל מגפת האבולה ואת מקומה תפסה כאמור גינאה המשוונית. המארחת החדשה, שבכלל הורחקה מהמוקדמות בגלל שיתוף שחקן שלא כחוק, הוקפצה לטורניר וכמובן הוצב הכאחת מארבעת ראשי הבתים, יחד עם גאנה, חוף השנהב וזמביה.

האלופה ניגריה לא תוכל להגן על תארה מכיוון שהודחה כבר במוקדמות, כמו גם שיאנית הזכיות מצרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully