וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: בן שהר כבש ובישל, שער של גרשון לא הספיק לגנט

החלוץ הישראלי (90 דקות) העלה את מניין שעריו בקבוצתו ההולנדית לשלושה אחרי שווילם II הביסה 0:4 את דורדרכט, האחרונה בטבלה. המגן-בלם כבש בצ'יפ נהדר, אבל קבוצתו הפסידה 2:1 לזולט וארחם

בן שהר שחקן וילם II חוגג שער. GettyImages
התאקלם במהירות. בן שהר/GettyImages

בן שהר ממשיך להתאקלם בצורה חיובית בווילם II, והערב (שישי) הוא התכבד לכבוש ולבשל שער בניצחון של קבוצתו ההולנדית 0:4 על דורדרכט. בהופעתו ה-13 במדי הקבוצה, החלוץ הישראלי כבש את שערו השלישי שמעלה את קבוצתו ל-20 נקודות שמעלים אותה למקום השמיני בטבלה. שהר השלים 90 דקות.

ווילם התייצבה למשחק אחרי שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון (שני הפסדים ותיקו), אבל במפגש שלה עם האחרונה בטבלה שהשיגה ניצחון אחד ב-13 משחקים וסבלה מרצף של שבעה הפסדי ליגה, היא הצליחה להרים מעט את הראש.

חגיגת השערים של ווילם II החלה כבר אחרי שש דקות כאשר סמואל ארמנטרוס הבקיע. שהר שיפר את הסטטיסטיקה האישית שלו כאשר בדקה ה-16 הוא קיבל כדור מצד ימין מברונו אנדראדה, וכל מה שהיה נותר לו זה לגלגל מקרוב פנימה. עשר דקות לאחר תחילת המחצית השנייה שהר גם היה חתום על בישול כאשר סידר לארמנטרוס להשלים לצמד. זה קרה במהלך קבוצתי נהדר כאשר שהר קיבל כדור בצד ימין והעביר רוחב לחלוץ השבדי שגלגל מקרוב פנימה. את הסיפור סגר סופית טרל אונדאן שהבקיע ארבע דקות בתוספת הזמן.

רמי גרשון, אימון נבחרת ישראל. קובי אליהו
כמה חבל מבחינתו שהשער לא הספיק. רמי גרשון/קובי אליהו

בבלגיה, רמי גרשון כבש שער בהפסד 2:1 של גנט לזולט וארחם. קבוצתו של הישראלי הייתה יכולה לעלות למקום הראשון אילו הייתה מנצחת, ובמקום זאת היא ספגה הפסד שני בשלושת המחזורים האחרונים. עבור זולט וארחם מדובר בניצחון קריטי שנותן לה הרבה מאוד אוויר עם ניצחון שלישי בארבעת המשחקים האחרונים שמעלה אותה זמנית למקום ה-13.

גרשון כבש את השער הראשון במשחק בדקה ה-16 אחרי שכדור חופשי שהוגבה הגיע אליו והוא המשיך בצ'יפ נהדר פנימה. אלא שבמחצית השנייה המארחים היו טובים יותר והפכו את התוצאה בזכות שערים של בריאן ורבום (62) ויארובה סיסאקו (81). גרשון השלים 90 דקות, בעוד קני סייף ישב על הספסל ולא שותף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully