וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת גאנה: קוואדו אסמואה יחמיץ את אליפות אפריקה

חדשות רעות לגרנט: קשר יובנטוס שנפצע בניצחון על אולימפיאקוס בתחילת החודש יאלץ לעבור ניתוח בברכו וייעדר כ-6-8 שבועות. המנהל הטכני של ההתאחדות: "גרנט האיש הנכון לתפקיד"

שחקן נבחרת גאנה קוואדו אסמואה. Michael Steele, GettyImages
יחזור רק בעוד כחודש וחצי-חודשיים. אסמואה/GettyImages, Michael Steele

אברהם גרנט יאלץ להסתדר באליפות אפריקה הקרובה ללא אחד מכוכביו הגדולים - קוואדו אסמואה מיובנטוס. הגברת הזקנה הודיעה היום (שישי) כי הקשר יעבור ניתוח בשל הפציעה בברכו ויחמיץ בין שישה ושמונה שבועות. אסמואה שערך 66 הופעות במדי הכוכבים השחורים נפצע במהלך ניצחון יובנטוס 2:3 על אולימפיאקוס בתחילת החודש, וינותח בברצלונה.

כזכור, כבר לפני שלושה שבועות נבחר גרנט למאמן החדש של הכוכבים השחורים ולאחר שהושג סיכום כספי, הגישו ראשי ההתאחדות את המינוי לאישור שר הספורט. כשהאישור הממשלתי התקבל, הוסרו כל המכשולים והגיעה גם ההודעה הרשמית שפורסמה אמש. על פי דיווחים גרנט ירוויח במהלך 27 חודשי חוזהו 50 אלף דולר לחודש ויזכה למענק חתימה של 200 אלף דולר.

המנהל הטכני של ההתאחדות, פרנסיס אוטי אקנטנג, אמר היום שהוא כבר מחכה לשיתוף הפעולה עם הישראלי: "אברהם מאמן טוב ונספק לו את כל התמיכה שיצטרך. אני חושב שעם היכולות שלו הוא יוכל לקיים מספר סדנאות למאמנים מקומיים וזה יעזור לנו. הוא האיש הנכון לתפקיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully