וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מסי וניימאר מתחרים בהקפצת כדור

שני כוכבי ברצלונה הגיעו לאירוע של חברת אאודי וסיפקו דו קרב מרתק וכמה רגעי קסם שהראו את הכישרון העצום שלהם. הקבוצה פנתה לפיפ"א בבקשה לאשר לה להביא מחליף לורמאלן הפצוע

תומאס ורמאלן במשחק של ברצלונה ב'. GettyImages
בברצלונה מחפשים פתרון. ורמאלן/GettyImages

רק באוגוסט האחרון הגיע תומאס ורמאלן מארסנל לברצלונה תמורת 15 מיליון ליש"ט. הבלם הבלגי היה אמור להיות הפתרון לבעיות של הקטאלנים בהגנה, אבל הוא לא הצליח להיות כשיר אפילו לרגע אחד. השבוע התברר כי ורמאלן חייב לעבור ניתוח, שישאיר אותו מחוץ למגרשים לתקופה של לפחות חמישה חודשים, כאשר הסבירות היא כי הוא לא ישחק כלל העונה. לבלגי אין עדיין דקת משחק רשמית אחת במדי בארסה.

בקבוצה כבר החלו לחשוב על פתרונות ובימים האחרונים פנו לפיפ"א בבקשה להחתים מחליף, כך מדווח היום (שישי) "אל מונדו דפורטיבו". ברצלונה נמצאת תחת סנקציות של פיפ"א ולא יכולה להחתים שחקנים בשני חלונות ההעברות הקרובים, כך שכדי ששחקן בכל זאת יוכל להצטרף למועדון, נדרש אישור מיוחד מפיפ"א.

מבחינת חוקי הכדורגל הספרדי הדבר אפשרי, שכן לקבוצה מותר להחתים שחקן חדש גם מחוץ לחלונות ההעברות הקבועים אם שחקן אחר שלה נפצע לתקופה של חמישה חודשים ומעלה. יחד עם זאת, על פי חוקי ההתאחדות הספרדית, לברצלונה מותר יהיה להחתים אך ורק שחקן של קבוצה ספרדית אחרת או שחקן שאין לו קבוצה כרגע.

* ליאונל מסי וניימאר הגיעו להשתתף באירוע של הקבוצה עם אחד הספונסרים שלה, חברת אאודי. במהלך האירוע, הם התחרו בהקפצת כדור, מה שסיפק דקה מרתקת בה השניים הפגינו את הכישורים העילאיים שלהם זה לצד זה. המטרה הייתה לגעת כמה שיותר פעמים בכדור במהלך 60 שניות, במטרה "לטעון אנרגיות", כחלק ממסע הפרסום של אאודי. בסופו של דבר, מסי גבר על ניימאר בהפרש זעום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully