וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהלך המדויק של ליגת האלופות: אלכסיס סאנצ'ס

הכוכב שלא רצה לנגן כינור שלישי בברצלונה, הפך לדמות המפתח של ארסנל והעלה אותה לשמינית הגמר עם השער היפה של משחקי יום רביעי: בין שני שחקני דורטמונד, בדיוק בין ידיו של השוער לקורה הרחוקה

ליגת האלופות המהלך המדויק -  אלכסיס סאנצ'ס. רויטרס, עיבוד תמונה
ליגת האלופות המהלך המדויק - אלכסיס סאנצ'ס/עיבוד תמונה, רויטרס

בצ'ילה טענו ש"הוא מותש בגלל יותר מדי סקס" ובקטלוניה המשיכו לעסוק בסיפור הבגידה שלו בחברתו גם אחרי שכבר עזב את ברצלונה, אבל בין כל הצהוב הזה אלכסיס סאנצ'ס מספק את הסחורה בארסנל. אולי היחיד שעושה זאת.

הצ'יליאני הפך במהרה לכוכב הכי גדול של ארסנל. הוא יוצר הכי הרבה מצבים בקבוצה, בועט יותר מכל אחד אחר, מדייק יותר מכל אחד אחר וגם כובש יותר מכולם. לא רק בליגה, גם בליגת האלופות. אלכסיס כבש 10 שערים ב-10 משחקיו האחרונים בכל המסגרות, כשהשער האחרון היה זה שהבטיח לקבוצתו את המקום בשמינית הגמר.

זה קרה בדקה ה-57. סאנצ'ס קיבל כדור בצד שמאל, הטעה את המגן לוקאש פישצ'ק עם תנועה קלה ימינה, ייצב את רגל שמאל כציר ואז סובב באומנות, ברגל ימין, מ-21 מטרים. הכדור שלו חלף בין שני שחקני דורטמונד, ועשה מסלול הכי מדויק שיש כדי למצוא את הפרצה בין ידיו המושטות של השוער רומן ויידנפלר לקורה הרחוקה. ביצוע מושלם. כי ניצחון הוא לא עניין של מזל, אלא של דיוק כחוט השערה.

הגול הנהדר הזה הבטיח לארסנל שלוש נקודות ביתיות מול דורטמונד והזכיר סאנצ'ס החליט לבצע שינוי בקיץ. בברצלונה הוא היה בקושי כינור שלישי. בארסנל, גם אם מדובר בקבוצה הרבה פחות טובה כרגע, הוא יכול להוביל. שלושה שערים יש לו בחמישה משחקים עד כה בשלב הבתים - בדיוק אותו מאזן שהיה לו ב-24 משחקים בליגת האלופות במדי ברצלונה. ועכשיו, מי יודע? אולי תהיה לו הזדמנות לשפר את המאזן בשלבי ההכרעה דווקא מול בארסה.

בואו לבחור את הרגע המדויק שלכם ותוכלו לזכות בפרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully