וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בהצגת השחקנים החדשה של הפועל תל אביב

האדומים, בראשות שני אוהדים של הקבוצה, הפיקו סרטוני וידאו מיוחדים להצגת השחקנים לפני המשחקים בבלומפילד: "ראינו שבאירופה עושים שימושים יצירתיים במסכים ורצינו שגם לקבוצה שלנו יהיה דבר כזה"

הפועל תל אביב הפיקה סרטוני וידאו מיוחדים להצגת שחקני ההרכב לפני כל משחק על המסך הגדול בבלומפילד. בסרטונים מצולם כל שחקן על רקע לוקיישן אייקוני אחר בתל אביב, כשהוא מבצע מחווה המזוהה עמו. כך למשל צולם גילי ורמוט המכונה "המאסטרו" כשהוא מנצח על התזמורת הפילהרמונית של תל אביב. שי אבוטבול, שהכרוז במשחקי הקבוצה מכנה "18 לב אדום", מצולם כשברקע השלט הגדול של קולנוע לב בדיזינגוף סנטר.

על הפרויקט אחראים שני אוהדי הקבוצה, גבי אהרונוביץ' מחברת 'שרדר ספורט' שיזם והפיק, ושוקי גוז'יק מחברת 'פלסטר פילמס' שביים וצילם את הפרויקט. הם אמרו: "ראינו שבליגות באירופה עושים שימושים יצירתיים במסכים שבאצטדיונים ורצינו שגם לקבוצה שלנו יהיה דבר כזה. מבחינתנו זה חלק בלתי נפרד מהמשחק ומהחוויה הכוללת באצטדיון, וקיבלנו תגובות מעולות מאוהדים, ילדים ומשפחות שראו את זה במשחק נגד הפועל באר שבע, מהשחקנים וממנהלת הליגה".

היום פתחה הקבוצה בתחרות נושאת פרסים ברוח הסרטונים, וקראה לאוהדים לעלות לעמוד הפייסבוק והאינסטגרם הרשמיים תמונות של האוהדים מבצעים מחווה משלהם בסגנון המסך בבלומפילד בלוקיישן לבחירתם בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully