וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה משיקה כרטיס ייחודי בכדורגל הישראלי

25.11.2014 / 11:01

הקבוצה תציג השבוע את "התן טיקט". כרטיס כניסה לעשרה משחקים של מכבי נתניה וזאת לפי צרכי האוהד היכול לבחור ללכת לחמישה משחקים עם אדם נוסף או להזמין ארבעה בני משפחה לשני משחקים

one

במכבי נתניה מנסים להתרגל למצב החדש אחרי שהבעלים אלי שגב הודיעה על עזיבה, אך מאחורי הקלעים נעשים מהלכים שיווקיים להביא את הקהל ליציעים. המועדון משיק השבוע את ה"תן טיקט", כרטיס משחקים חדש ובלעדי בכדורגל הישראלי. הכרטיס הייחודי הזה מאפשר כניסה לעשרה משחקי בית לפי צרכיו של הרוכש.

אוהדי מכבי נתניה. ברני ארדוב
כרטיס חדש לאוהדים/ברני ארדוב

מדובר בכרטיס משפחתי המאפשר לאוהד עשר כניסות במצטבר למשחקי הבית של הקבוצה. במסגרת האפשרויות האוהד שרוכש את הכרטיס יכול לבחור לקחת עמו את ילדו לחמישה משחקים או לקחת עמו עוד ארבעה בני משפחה לשני משחקים וכו'.

ממחלקת השיווק של המועדון נמסר: "אנו עמלים על מנת לאפשר לקהל אוהדינו את התנאים הטובים ביותר על מנת להגיע לתמוך בקבוצה. המחשבה החלה בפניות של אוהדי הקבוצה שלא הייתה באפשרותם לרכוש מנוי לכל המשחקים, פניות של אוהדים בעלי משפחה שרוצים להגיע עם ילדיהם למשחקים וכו'".

אחרי הניצחון החשוב על הפועל רעננה במחזור החולף (0:1), בקבוצה מצפים למשחק הקשה מאוד שמצפה להם במחזור הקרוב בחוץ מול הפועל באר שבע. ניצחון על סגנית האלופה ירחיק מאוד את הקבוצה מהתחתית וייתן לה אוויר לנשימה לקראת המשך העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully