וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: "הוכחנו שהקהל שלנו תרבותי, טביב בעיקר עורר פרובוקציות"

24.11.2014 / 7:34

בסכנין חגגו ניצחון ואת העובדה שהמשחק הסתיים ללא נפגעים, וביקרו את בעלי בית"ר: "ככה לא מתנהג בעל בית". בקבוצה מתכוננים לעמוד לדין פעם נוספת, ושוקלים להגיש תביעת נזיקין נגד בית"ר בשל השחתת השירותים והאוטובוסים

צילום ועריכה: קובי אליהו

חגיגות ענקיות נרשמו אתמול (ראשון) בחדר ההלבשה של בני סכנין אחרי הנצחון 0:1 על בית"ר ירושלים, ונדמה שמי שחגגו יותר מכולם היו אנשי הנהלת המועדון ובראשם היו"ר מוחמד אבו יונס והמנכ"ל חאלד (דוכי) קאסום.השניים נשארו מחובקים דקות ארוכות לאחר המשחק וזכו למחמאות מכל הסובבים, בתוכם גם אנשי המנהלת וראשי המשטרה.

בהנהלת סכנין רשמו לזכותם מלבד הניצחון על כר הדשא גם ערב שעבר מבחינתם בשקט יחסי עם תקריות בודדות וללא נפגעים. "אנחנו שמחים מאוד שהמשחק עבר בשלום", אמר קאסום. "לא היססנו לשנייה וידענו שהמשחק חייב להיות בסכנין. אנחנו מכירים את הקהל שלנו ויודעים שהוא טוב ותרבותי, ואתמול הוכחנו לכולם שהוא אכן כזה. עוד לפני התוצאה, אנחנו מאושרים שהמשחק עבר בשלום".

מוחמד גדיר שחקן בני סכנין והשוער מחמוד קנדיל עם האוהדים. קובי אליהו
"עוד לפני התוצאה, אנחנו מאושרים שהמשחק עבר בשלום"/קובי אליהו

גם בקרב השחקנים נרשמו חגיגות גדולות בסיום, כשהשחקנים שרו ורקדו זמן רב לאחר השריקה ביחד עם האוהדים וכן בחדר ההלבשה. "אנחנו יודעים שהמשחק הזה חשוב לקבוצה", אמרו בסיום הזרים מילאן בויוביץ' ומיחה מבאליה. "אותנו לא מעניין פוליטיקה, אבל האווירה כאן הייתה מטורפת וזה כיף גדול לנצח".

מי שהיו במוקד החגיגות היו איסמעאיל ריאן, כובש השער, ומוחמד גדיר, שנדמה שהופכים להיות השחקנים המובילים של הקבוצה. "זה שער ראשון שלי העונה", אמר ריאן. "עם כל הרעש מסביב זה בהחלט היה שער חשוב אבל הכי חשוב שזה שער שהביא שלוש נקודות. מבחינה אישית פתחתי פחות טוב, ואני שמח שהצלחתי לשבור את הנאחס. היו הרבה דיבורים מסביב אבל אנחנו מקצוענים והצלחנו להתרכז באימונים ולבוא מוכנים, מבלי להתייחס לכל מה שקורה מסביב. הכי חשוב שנייצר המשכיות ונבוא מוכנים גם למשחק הבא".גדיר הוסיף: "זה ניצחון ענק בשבילנו שמשמח הרבה מאוד אנשים, אבל הוא קודם כל ניצחון חשוב למצבנו בטבלה ולא לפוליטיקה. אני בעונה טובה עד עכשיו ואני מקווה להמשיך ככה. זה רק שלוש נקודות וצריך להמשיך הלאה".

מלבד החגיגות, בסכנין דיברו לא מעט בסיום על העובדה שכעת הם מצפים מהקהל שהגיע למשחק אתמול להגיע גם למשחקים הבאים כדי לדחוף את הקבוצה. "אנחנו קוראים לקהל לבוא ולעודד גם לא נגד ביתר", אמר קאסום. "אם האוהדים ימלאו את היציעים רק נגד בית"ר אז זה כשלון לקהל ולנו. אנחנו חייבים שהקהל יגיע לעודד את הקבוצה תמיד, כי מגיע לקבוצה הזו שיעודדו אותה"

עוד באותו נושא

צפו בסכנין מנצחת 0:1 את בית"ר בדוחא

לכתבה המלאה
אבוקות ביציע של אוהדי בני סכנין. קובי אליהו
"כבר התרגלנו להיות בבית הדין"/קובי אליהו

במקביל לשמחה, בסכנין יודעים שהם צפויים לעמוד לדין, כאשר משיחות שערכו בסיום התברר להם שדוח השיפוט והמשקיף יכללו לא מעט סעיפים בגינם הקבוצה צפויה להיענש, ביניהם קריאות בעד פלסטין ,זריקת חפצים מהיציע וכן הדלקת אבוקות. כנגד סכנין עומד עונש על תנאי בגין התפרעות אוהדים במשחק מול קרית שמונה, עונש שכולל עונש רדיוס על תנאי וקנס של עשרת אלפים שקל, כשבמועדון מקווים מאוד שבית הדין לא יחמיר איתם. "התרגלנו כבר להיות בבית הדין", אמר קאסום. "אבל הכל מתגמד לעומת זה שהצלחנו להעביר את המשחק בשלום"

כמו כן, בסכנין שוקלים להגיש תביעת נזיקין נגד בית"ר ירושלים בשל השחתת השירותים ביציעי אוהדי האורחים, וכן השחתת האוטובוסים. בסכנין יצטרכו לשלם על הנזק הגדול, וגורמים במועדון סבורים שיש לחייב את בית"ר על הנזק."למה אוהדי בית"ר צריכים להתנהג ככה?", תהה בסיום אבו יונס לאחר שחזה בנזק בשירותים. "שאנחנו מגיעים ומתארחים במקומות אחרים זה לא ככה. זו פשוט בושה". הבוקר יגיע שמאי מטעם הקבוצה כדי לאמוד את הנזק.

בסכנין כעסו מאוד גם על אלי טביב, שלטענתם לא עלה בכוונה ביחד עם שאר בעלי הקבוצות לטקס שערכה המנהלת. בסכנין תכננו שאבו יונס יעניק לטביב פרחים, אלא שהבעלים של בית"ר לא עלה לטקס. "ככה לא מתנהג בעל בית", אמרו בהנהלת סכנין. "הוא לא אמר שלום לפני המשחק כשניסינו לדבר איתו, לא הופיע לטקס והוא בעיקר עורר פרובקציות כמו השחקנים ואנשי הצוות שלו בסוף".

גם על התמונות הללו היינו מוותרים. האבוקות מיציעי סכנין/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully