וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב החליטה לשחרר את מאריץ', בצוות המקצועי רוצים לשחרר גם את לינהארט

23.11.2014 / 13:50

בהנהלת הצהובים מתכוננים לשינויים בסגל, ומנהלים שיחות עם ג'רמי פארגו שלא מרוצה ממעמדו. ג'ייק כהן לקראת מכבי חיפה (19:30, 5+ לייב): "זו יריבה קשוחה בביתה שלה"

מכבי תל אביב תתארח הערב (ראשון) אצל מכבי חיפה (19:30, 5+ לייב), ותנסה לרשום ניצחון רביעי ברציפות בכל המסגרות. למרות המומנטום החיובי, הצהובים עדיין מעוניינים להתחזק בגבוה נוסף, כשבמועדון הוחלט סופית כי אלכס מאריץ' ישוחרר מהקבוצה. בנוסף, בצוות המקצועי לא מעוניינים בנייט לינהארט ורוצים לשחררו גם כן. במקביל מתקיימות שיחות עם ג'רמי פארגו, שלא מרוצה ממעמדו.

קבוצה מודאגים ממצבו של בריאן רנדל, שיעבור היום בדיקה שתאבחן את חומרת הפציעה ממנה הוא סובל - קרע בשריר הארבע ראשי. הפורוורד שנעדר משני המשחקים האחרונים של הצהובים יחמיץ גם את המשחק מול צסק"א מוסקבה ביום חמישי. מי שיתפוס את מקומו ברוטציה גם השבוע הוא ג'ייק כהן.

פורוורד מכבי תל אביב ג'ייק כהן. מגד גוזני
"האווירה בחיפה תמיד הופכת את המשחקים מולה לקשים יותר". ג'ייק כהן/מגד גוזני

"אני מנסה להמשיך ולעשות את מה שעשיתי עד כה", אמר כהן לקראת המשחק. "לעבוד קשה ולקחת את ההזדמנות כשהיא ניתנת לי". לשאלה האם הוא צפוי לשחק יותר במשחקים הבאים השיב: "אני לא יודע כמה דקות אני אשחק, זה לא תלוי בי, אבל כל פעם אני אשחק אני אתן את כל כולי בכדי לעזור לקבוצה".

על היריבה של קבוצתו הערב אמר כהן: "אנחנו מגיעים למשחק מול חיפה כשאנחנו במומנטום ונרצה להמשיך אותו. זה קצת קשה כשיש יום אחד להתכונן למשחק, והאווירה בחיפה תמיד הופכת את המשחקים מולה לקשים יותר, אבל נצטך להגיע מוכנים. חיפה קבוצה קשוחה בעיקר בבית. אך הכל מתחיל בהגנה עבורנו. אם אנחנו מצליחים לבצע עצירות בהגנה ולשחק כקבוצה אנחנו נראים טוב. זה יהיה המפתח עבורנו גם הפעם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully