וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: פופס מנסה בונסו עבר את הבדיקות הרפואיות

23.11.2014 / 10:50

במועדון טוענים שהזר החדש, שסבל מפציעה ונכשל לאחרונה בבדיקות שערכה לו אולימפיאקוס, כשיר לשחק. סביר להניח שהבדיקות נערכו כדי להגן על המועדון מבחינה חוזית מול השחקן

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל ירושלים מאכזבת עד כה באירופה, אולם בליגה הישראלית שומרת הקבוצה על מאזן מושלם והערב יתמודדו האדומים מול ראשון לציון (א', 20:50, ערוץ 1). הקבוצה של שרון דרוקר עלתה בשבוע שעבר למקום השני, כשהיא הפסידה רק פעם אחת בשבעה משחקים מפתיחת העונה, וניצחון על מוליכת הטבלה יעלה אותה למקום הראשון.

ביום שישי נחת בישראל מול פופס מנסה בונסו הבריטי, שלא צפוי לשחק נגד ראשון לציון. אחרי שעבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות בחו"ל, במועדון טוענים שהשחקן עבר בהצלחה בדיקות רפואיות נוספות שנערכו לו גם בישראל. בירושלים מקווים כי צירופו של מנסה בונסו יעזור להם להעפיל לשלב הבא באירופה. הסנטר הבריטי (31, 2.05 מ') שיחזק את הסגל של דני פרנקו זכור בארץ מקיץ 2012, אז חתם בשורות מכבי תל אביב, אך נחתך ממנה עוד לפני פתיחת העונה בשל פציעה ממנה סבל. בשנתיים האחרונות הוא שיחק בגלאטסראיי הטורקית, ולאחרונה לא עבר את הבדיקות הרפואיות באולימפיאקוס. סביר מאוד להניח שירושלים ערכה את הבדיקות הרפואיות הנוספות למנסה בונסו, כדי להגן על עצמה מבחינה חוזית מול השחקן, שכן אם יצוצו בעיות רפואיות, יוכל המועדון לשחררו.

פופס מנסה בונסו שחקן הפועל ירושלים. קובי אליהו
לא ישחק נגד מכבי ראשון לציון. מנסה בונסו/קובי אליהו

ליאור אליהו אמר לקראת ההתמודדות נגד הכתומים: "ראשון לציון היא קבוצה מצוינת. לא סתם היא נמצאת במאזן של 1:6 .כבר במחזור השמיני יהיה משחק מעניין על המקום הראשון .אנחנו בטוחים שיהיה משחק צמוד ומעניין, לאורך כל הקריירה שלי המשחקים מול ראשון ואני צופה שכך יהיה המשחק גם הפעם. אנחנו נכנסים לשבוע אינטנסיבי, עם שני משחקים מאוד חשובים, אחד נגד ראשון וביום רביעי נגד וולגוגראד ברוסיה עם טיסה לא קלה. נקווה שנתחיל את השבוע ברגל ימין ונסיים אותו ברגל ימין".

מכבי ראשון לציון - הפועל ירושלים (20:50, ערוץ 1)

עוד באותו נושא

מנסה בונסו נחת: "אין לי שום דבר רע להגיד על מכבי ת"א"

לכתבה המלאה
ליאור אליהו שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
מצפה לו שבוע לא קל. אליהו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully