וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנסה בונסו נחת: "אין לי שום דבר רע להגיד על מכבי ת"א"

21.11.2014 / 14:09

הזר החדש של הפועל ירושלים הגיע לישראל: "אני מקצוען ומבין למה מכבי לקחה את ההחלטה ההיא. הפציעות הן משהו שמלווה אותי מגיל 18. הן לא השפיעו עליי. אני מגן וריבאונדר"

צילום ועריכה: קובי אליהו

פופס מנסה בונסו נחת היום (שישי) בנתב"ג על מנת להצטרף להפועל ירושלים, אחרי שסגר אתמול את תנאיו במועדון. סנטר נבחרת בריטניה (31, 2.05 מ') שיחזק את הסגל של דני זכור בארץ מקיץ 2012, אז חתם בשורות מכבי תל אביב, אך נחתך ממנה עוד לפני פתיחת העונה בשל פציעה ממנה סבל. בשנתיים האחרונות הוא שיחק בגלאטסראיי הטורקית.

מנסה בונסו אמר אחרי הנחיתה: "אני מכיר את ההיסטוריה של הפועל ירושלים. היא קבוצה טובה ואני שמח על ההזדמנות שהם העניקו לי להצטרף אליהם. הם רוצים להצליח ביורוקאפ וביקשו שאגיע, ואני שמח שהגענו להסכמה. אמרו לי לבוא ולעשות את מה שאני יודע. אני שחקן הגנה, אני ריבאונדר, אני מביא קשיחות בשני צדי המגרש".

לגבי מצבו הבריאותי לאור הפציעות הבעייתיות מהן סבל אמר השחקן: "למה לא עברתי את המבחנים באולימפיאקוס? זו שאלה טובה שצריך להפנות לרופאים. אבל אי אפשר להאשים אותם, הם רק עושים את העבודה שלהם. הפציעות הן משהו שמלווה אותי מגיל 18. מי שראה אותי משחק מאותו גיל, יודע שהן לא השפיעו על המשחק שלי ועל הדרך בה שאני משחק. זה משהו שאני מתמודד איתו. אני מודה לירושלים שהם בחרו אותי ואני לא רוצה לאכזב אותם".

על המצב של ירושלים ביורוקאפ אמר מנסה בונסו: "אני מתרכז במשחק הבא, ברוסיה. כמובן שאנחנו צריכים להיות מתואמים ולהציג כימיה על המגרש לפני המשחק הזה". לשאלה לגבי השחרור שלו ממכבי, הוא השיב: "אני מקצוען ומבין למה הם
לקחו את ההחלטה ההיא. מכבי קבוצה טובה, אבל אני כאן עבור ירושלים. אין לי שום דבר רע להגיד על מכבי".

בתוך כך, הפועל ירשלים נמצאת על סף סגירה עם בנק יהב כספונסר ראשי במקום "מגדל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully