וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה מחפשת בלם: תנסה למצוא מימון לחיזוק

23.11.2014 / 10:13

במועדון מרוצים מההסבה המקצועית שעשה בר און לטוקורה, שמשחק כבלם, אך שואפים לחזק את ההגנה. על המהומה בסמי עופר: "יש לשאול אם היה מקום לרסס בגז מדמיע ביציע שמאכלס גם ילדים קטנים"

one

בהפועל פתח תקווה ינסו להתחזק בבלם נוסף. בקבוצה מרוצים מההסבה המקצועית שעשה המאמן עידן בר און למייקל טוקורה כשהוריד אותו לאחור לשחק כבלם, אבל הצוות המקצועי רוצה עוד שחקן למרכז ההגנה והכוונה היא לנסות ולמצוא את המימון לקראת חודש ינואר כדי לצרף עוד שחקן למרכז ההגנה.

בחדר ההלבשה בסמי עופר שררה תחושה של פיספוס כיוון שבמחצית השנייה, פתח תקווה היתה צריכה לנצח במשחק. "במחצית הראשונה היינו פחות טובים, אבל בחלק השני של המשחק היינו צריכים לקחת את הנקודות ומכאן תחושת הפספוס של השחקנים", הסביר המאמן עידן בר און אמש.

לירוי צעירי חוגג עם הפועל פתח תקוה. אדריאן הרבשטיין
יצאו מהאצטדיון בחיפה עם תחושת פספוס/אדריאן הרבשטיין

הקשר לירוי צעירי מספק את הסחורה משחק שני ברציפות. במשחק הקודם בישל שער ואתמול כבר כבש. בסיום המשחק אמר צעירי: "כמה לחץ השתחרר לי. הרגשתי שאני חייב לקבוצה אחרי שתי החמצות שהיו לי קודם במשחק. נקודה זה גם בסדר למרות שהיינו צריכים לעשות את השני ולנצח. אני מאוד שמח אחרי תקופה ארוכה שהיתה קשה מאוד כי הייתי בחוץ והתאמנתי לבד. אני רוצה להתחיל גם לנצח עם הפועל פתח תקווה כדי להביא כמה שיותר נקודות הביתה".

גיא דיין אמור לחזור לסגל במשחק הקרוב אחרי היעדרות ממושכת. גם דור כוכב שנעדר אתמול בגלל פציעה, אמור להיות כשיר. "לא סתם אני אומר שיש לנו קבוצה טובה", אמר בר און. "אני באמת מרגיש שיש להפועל פתח תקווה קבוצה איכותית ואני מאמין שנחזור בקרוב גם לנצח".

בקבוצה מתכוונים לבדוק מה בדיוק אירע בין האוהדים לבין כוחות האבטחה בסמי עופר בעקבות הנסיון לתת דו"ח לאחד האוהדים שעישן סיגריה ביציע. "אנחנו עוד לא יודעים מי התחיל ואיך התפתחה המהומה", אמר גורם במועדון. "אבל כבר עכשיו צריך לשאול אם היה מקום לרסס בגז מדמיע ביציע שמאכלס גם ילדים קטנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully