וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע דייויס: שוויץ ניצחה בזוגות ועלתה ל-1:2 בצרפת

רוג'ר פדרר וסטן ואוורינקה חזרו ליהנות ביחד בדרך ל-3:6, 5:7, 4:6 על רישאר גאסקה וז'וליאן בנטו והשלימו מהפך שוויצרי. ביום א': פדרר יוכל להשלים זכייה היסטורית בתואר מול ג'ו ווילפריד צונגה

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי (שמאל) עם סטן ואוורינקה. GettyImages
חזרו ליהנות ביחד. פדרר ו-ואוורינקה/GettyImages

נבחרת הדייויס של שוויץ השלימה מהפך בגמר גביע דייויס ועלתה ל-1:2 מול צרפת, לעיני 27 אלף צופים באצטדיון הכדורגל של ליל, סטאד מטרופול. סטן ואוורינקה ורוג'ר פדרר, שעלו כצפוי לשחק גם בזוגות, ניצחו 3:6, 5:7, 4:6 את ז'וליאן בנטו ורישאר גאסקה, והחבורה השוויצרית רחוקה ניצחון אחד מזכייה היסטורית בגביע דייויס. מחר, יוכל רוג'ר פדרר לסגור את כל האירוע כשיעלה למשחק הראשון מול ג'ו ווילפריד צונגה. במשחק השני, אם יהיה בו צורך, סטן ואוורינקה ישחק מול גאל מונפיס.

פדרר ו-ואוורינקה, שעברו שבוע מורכב ביחסים ביניהם, עלו למשחק על אף שברישום הם לא היו אמורים לשחק. השניים, שהפסידו לקזחסטן במפגש הדייויס ביניהן, התחילו את המשחק נהדר, נראו חדים מאוד והצליחו להשיג "דם ראשון" במשחקון השישי כדי לעלות ל-2:4. הם שמרו על היתרון הזה עד תום המערכה וסגרו אותה עם 3:6. שני הזוגות הצליחו לשמור על ההגשות לאורך כל המערכה השנייה, עד שהשוויצרים השיגו שבירה קריטית כדי לעלות ל-5:6. ואוורינקה הגיש נהדר כדי לסגור סיפור במערכה הזו עם 5:7 אחרי 57 דקות (כמה סמלי).

במערכה השלישית הצליחו השוויצרים להשיג שבירה מוקדמת כדי לעלות ל-2:3 ועוד שמרו על ההגשות שלהם כדי לקבוע 2:4. השוויצרים היו קרובים להשיג שבירה נוספת ביתרון 3:5, אבל בנטו וגאסקה הצילו נקודת משחק כדי לשמור על ההגשות שלהם ואילצו את השוויצרים להגיש למשחק. פדרר ו-ואוורינקה לא איבדו אפילו נקודה אחת במשחקון האחרון וסגרו עניין בצורה חלקה עם 3:6, 5:7, 4:6.

רישאר גאסקה טניסאי צרפתי עם ז'וליאן בנטו. AP
לא יכלו לפדרר-ואוורינקה. בנטו וגאסקה/AP
פרנסואה הולנד נשיא צרפת (ימין). GettyImages
הנשיא הולנד ביציע. יצא מאוכזב/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully