וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד הכוכב האדום בלגרד נדקר למוות לפני המשחק נגד גלאטסראיי

לפני המשחק הדרמטי אירעה תקרית אלימה בה כ-400 אוהדים סרבים שנותרו מחוץ לאולם התעמתו עם כוחות משטרה ואוהדי הקבוצה הטורקית. קונסול סרביה באיסטנבול: "אקט של עוינות וטרגדיה נוראית, אני המום"

משטרת טורקיה. Ahmet Sik, GettyImages
הסרבים הזהירו שמדובר במשחק נפיץ. משטרת טורקיה/GettyImages, Ahmet Sik

המשחק המשוגע אמש (שישי) בטוריקה, בו ניצחה גלאטסראיי את הכוכב האדום בלגרד אחרי שתי הארכות (103:110) גבה מחיר דמים. אוהד הכוכב האדום בלגרד נדקר למוות לפני המשחק, ועל פי החשד זה קרה במהלך תקרית אלימה בין אוהדי הקבוצה לכוחות משטרה טורקיים ואוהדי הקבוצה הטורקית. "זהו אקט של עוינות וטרגדיה נוראית, אני המום", אמר קונסול סרביה באיסטנבול זוראן מרקוביץ'. "הזהרנו את הרשויות בטורקיה לפני יומיים, התרענו שמדובר במשחק עם פוטנציאל נפיץ, ועשינו מאמצים להבטיח את יציאתם של אוהדי הכוכב האדום מטורקיה בבטחה. אני רוצה לציין שהרופאים הטורקיים נאבקו על חייו של האוהד בן ה-25 כמו אריות במשך חמש שעות לפני שמת מאיבוד דם".

הדקירה אירעה מחוץ לאולם אבדי איקפצ'י, עוד לפני שריקת הפתיחה, כש-400 אוהדי הכוכב האדום בלגרד נותרו בחוץ ללא כרטיסים ונאלצו לצפות במשחק מחוץ למגרש. תוך כדי המשחק התפתחה מהומה ועימותים אלימים עם השוטרים הטורקיים ואוהדי גלא. בטורקיה דווח שאוהדי הכוכב האדום גרמו נזק למכוניות באזור האולם.

צפו באוהדי הכוכב האדום בדרכם לאולם

במשחק עצמו רשמה גלאטסראיי ניצחון גדול ודרמטי בשתי הארכות. בזכות צמד ההארכות קיבלנו גם כמה שיאים. בגיל 35, קרלוס ארויו השווה את שיא הדקות למשחק במפעל אחרי שלא ירד מהפרקט כל המשחק (50 דקות). בנוסף, 17 השלשות שזרק הן המספר השלישי הכי גבוה לשחקן במשחק אחד ביורוליג. מרכוס וויליאמס, שאמנם קלע רק 3 מ-16 מהשדה, קבע שיא אסיסטים חדש של 17 (לעומת איבוד אחד. מדהים).

עוד באותו נושא

יורוליג: ניצחון דרמטי לריאל, ניצחון משוגע לגלאטסראיי

לכתבה המלאה
מאמן הכוכב האדום בלגרד דיאן רדוניץ'. Aykut Akici, GettyImages
400 אוהדים נותרו בחוץ והתעמתו עם המשטרה הטורקית. שחקני הכוכב האדום ומאמנם דיאן רדוניץ'/GettyImages, Aykut Akici

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully