וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריו הלא נכון: קליבלנד ספגה בוושינגטון הפסד שלישי רצוף

קליבלנד ספגה הפסד שלישי רצוף כשנוצחה בוושינגטון 91:78, ונפלה שוב למאזן שלילי של 6:5 אחרי שקלעה את מספר הנקודות הנמוך ביותר שלה העונה. לברון קלע 22 באחוזים רעים, קווין לאב עם 8 בלבד

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. Doug Pensinger, GettyImages
עכשיו גם ההתקפה לא תפקדה לו. בלאט/GettyImages, Doug Pensinger

מאזן: 6:5

המשחק הבא: בקליבלנד, בלילה שבין שבת לראשון (02:30) נגד טורונטו

מדד הטריו: לברון ג'יימס 22 נקודות (8 מ-21 מהשדה), 4 ריבאונדים, 4 אסיסטים. קיירי אירווינג 22 נקודות (7 מ-16 מהשדה), 6 ריבאונדים, 2 אסיסטים. קווין לאב 8 נקודות (3 מ-8 מהשדה), 8 ריבאונדים, 2 אסיסטים.

10 המשחקים האחרונים: הפסד-הפסד-הפסד-ניצחון-ניצחון-ניצחון-ניצחון-הפסד-הפסד-ניצחון

ההגנה של קליבלנד ידועה כבעיה הגדולה שלה מתחילת העונה, והקאבס חיפו על כך בזכות התקפה מצוינת, אולם הלילה (שבת) בוושינגטון קבוצתו של דיוויד בלאט לא תפקדה גם בצד ההתקפי והפסידה בוושינגטון 91:78, כשהיא רושמת את מספר הנקודות הנמוך ביותר שקלעה העונה. הקאבס קלעו את 78 הנקודות ב-27 מ-75 מהשדה ורשמו את אחוזי הקליעה הגורעים שלהם עד כה העונה עם 36 בלבד. בלאט ראה את שחקניו מאבדים 19 כדורים, קולעים 6 מ-27 לשלוש (22 אחוז) ולא קיבל מהטריו שלו תפוקה ראויה. לברון ג'יימס וקיירי אירווינג קלעו 22 נקודות כל אחד באחוזים נמוכים, וקווין לאב ממשיך להפגין יכולת מאכזבת עם 8 נקודות בלבד ב-31 דקות משחק. וושינגטון הציגה הגנה טובה, נעזרה בג'ון וול שקלע 28 נקודות ומסר 7 אסיסטים, ורשמה את ניצחונה השמיני העונה לעומת שלושה הפסדים בלבד. הוויזארדס, שהפסידו ללברון ומיאמי בשלוש השנים האחרונות בפלייאוף, הותירו את קינג ג'יימס מתוסכל. זו הפעם הראשונה זה ארבע שנים שקבוצתו של לברון נמצאת במאזן שלילי אחרי יותר מעשרה משחקים לתוך העונה. בלאט ושחקניו יצאו מהבירה האמריקאית, כשיש להם הרבה חומר למחשבה לקראת המשחק הביתי נגד טורונטו בלילה שבין שבת לראשון.

לתקציר המשחק

פורוורד קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס. AP
הקאבס ממשיכים לצלול. לברון ג'יימס/AP

הפתיחה הייתה דווקא מעודדת עבור קליבלנד, שעלתה ל-8:13 באמצע הרבע הראשון. הוויזארדס לקחו פסק זמן, ולקחו מאותו רגע את השליטה במשחק. ג'ון וול קלע 9 נקודות ברבע, בראדלי ביל ניווט היטב את התקפת המארחת והוויזארדס הוליכו 21:26 בתום 12 דקות משחק. ברבע השני הספסל של וושינגטון שמר על המומנטום בעיקר בזכות יכולת טובה של קווין סרפין והגנה טובה של קריס האמפריס. בצד השני לאב התעורר, לברון ואירווינג המשיכו לקלוע, אבל הספסל של קליבלנד לא תרם בתהקפה וקליבלנד פיגרה 55:42 בהפסקה.

עוד באותו נושא

דאלאס השפילה את הלייקרס, פילדלפיה ספגה הפסד 12 ברציפות

לכתבה המלאה
גארד וושינגטון וויזארדס ג'ון וול. AP
השתלט על הרבע השלישי. וול/AP

קליבלנד פתחה את הרבע השלישי עם 5:11 מהיר והיה נדמה ששחקניו של בלאט בתחילתו של קאמבק, אבל אז ננה ומרצ'ין גורטאט עצרו את הסחף עבור וושינגטון, וול שחרר ניצרה וקלע 12 נקודות והמארחת הוליכה 65:80 בתום הרבע השלישי. ברבע האחרון שון מריון ומייק מילר החטיאו בשורות הקאבס, לאב ואירווינג נעלמו בהתקפה ואמנם קליבלנד עצרה את וושינגטון על 11 נקודות, אך קלעה רק 13 ולא הותירה לעצמה כל סיכוי לחולל מהפך ולצאת מהבירה האמריקאית עם ניצחון.

22 הנקודות של לברון נקלעו באחוזים נמוכים (8 מ-21), קיירי אירווינג קלע אף הוא 22 אך רשם 0 מ-6 לשלוש ומסר רק 2 אסיסטים, קווין לאב נעלם עם 8 נקודות בלבד ו-4 איבודים, הספסל של קליבלנד תרם רק 9 נקודות לעומת 40 של וושינגטון. המנצחים נהנו מ-28 נקודות של ג'ון וול, בראדלי ביל וקווין סרפין הוסיפו 12 כל אחד מהספסל, ננה סיים עם 10.

קווין לאב שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
שוב נעלם. לאב/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully