וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר גביע דייויס: מונפיס ניצח את פדרר והשווה ל-1:1

המדורג 19 סיפק טניס מדהים מול המאסטרו בדרך ל-1:6, 4:6, 3:6 מוחץ ואיזן את המפגש. לפני כן, סטניסלאס ואוורינקה (4) גבר על צונגה (12) 1:6, 6:3, 3:6, 2:6. בשבת: משחק הזוגות

הטניסאי הצרפתי גאל מונפיס. AP
הצגה אדירה. מונפיס/AP

גמר גביע דייויס נפתח הערב (שישי) בליל, ובסיום יום המשחקים הראשון מראה לוח התוצאות על 1:1. במשחק הראשון גבר סטניסלאס ואוורינקה (4) על ג'ו ווילפרד צונגה (12) 1:6, 6:3, 3:6, 2:6 והעלה את השוויצרים ל-0:1, אלא שגאל מונפיס (19) מיהר להשוות, כשסיפק טניס אדיר מול רוג'ר פדרר וניצח 1:6, 4:6, 3:6. במשחק הזוגות בשבת צפויים להיפגש רישאר גאסקה וג'וליאן בנטו מול מרקו צ'יודינלי ומייקל לאמר. נזכיר ששוויץ עדיין לא זכתה בתואר הנכסף, בעוד צרפת מחפשת זכייה עשירית וראשונה מאז 2001.

הטניסאי השוויצרי רוג'ר פדרר. AP
כלום לא עבד. פדרר/AP

ג'ו ווילפרד צונגה - סטניסלאס ואוורינקה 6:1, 3:6, 6:3, 6:2

כצפוי, קהל רב מילא את האצטדיון שבדרך כלל משמש את קבוצת הכדורגל של ליל. כל כך רב, למעשה, ששיא דייויס חדש נקבע הערב בצרפת, 27,432 אוהדים - שיפור של 132 איש מהשיא שנקבע בגמר של 2004 בסביליה.

ואוורינקה פתח נפלא, שבר לראשונה במשחקון הרביעי ועלה ל-1:3, ועם שבירה נוספת במשחקון השישי טס קדימה וסגר עניין עם 1:6 בסט הראשון כעבור 26 דקות בלבד. צונגה לא ויתר, ברח ל-1:4 במערכה השנייה, ראה את יריבו מצליח לצמק ל-5:3 אך שמר על הגשותיו בדרך ל-3:6 בסט השני. במערכה השלישית שוב השוויצרי להציג טניס מצוין על החימר, בפרט עם גב היד הנפלא שלו, ניצל נקודת שבירה אחת משלוש אפשריות, וניצח 3:6. ואוורינקה המשיך את המומנטום ופתח גם את הסט הרביעי בסערה, עם שבירה מהירה שהעלתה אותו ל-1:3, ואחת נוספת, במשחקון השביעי, קבעה 3:5, ושלחה אותו להגיש לניצחון - ולסגור עניין נהדר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
הטניסאי השוויצרי סטניסלאס ואוורינקה. GettyImages
אם ייראה ככה ביום ראשון, צפוי קרב אדיר בין ובין מונפיס. ואוורינקה/GettyImages

גאל מונפיס - רוג'ר פדרר 1:6, 4:6, 3:6

תקופה לא פשוטה עוברת על רוג'ר פדרר. בין הפרישה ממשחק הגמר של טורניר סוף השנה בלונדון והעימות המתוקשר בין אשתו וחברו לנבחרת סטניסלאס ואוורינקה, רבים תהו כיצד יגיע למפגש הדייויס - האם ישים הכל מאחוריו, או שמא עדיין לא יהיה בשיאו, בין אם פיזית או נפשית. היום הוא היה חלש מאוד, וההבדלים הפיזיים היו פשוט בלתי רגילים.

למערכה הראשונה הופיע שחקן אחד בלבד, וקראו לו גאל מונפיס. הצרפתי הציג יכולת פשוט אדירה, חבט תשעה אייסים, ניצל תשע שגיאות בלתי מחויבות של המאסטרו שמנגד ודהר ל-1:6 מדהים בסט הראשון אחרי 31 דקות. שבירה מהירה במערכה השנייה סייעה לו לעלות ל-1:3, בדרך לניצחון 4:6 בסט השני תוך שהוא שולט במשחק בצורה אבסולוטית, ולא מאפשר ליריבו ולו אפשרות שבירה אחת.

שבירה גורלית נוספת, הפעם במשחקון החמישי של המערכה השלישית, אפשרה לצרפתי לעלות ל-2:4. במצב של 3:5, כשפדרר הגיש, השלים מונפיס נקודת משחק פשוט בלתי רגילה, עם ווינר פנטסטי לאורך הקו, חגג ניצחון מדהים ונקם על ההפסד הדרמטי ברבע גמר אליפות ארצות הברית האחרונה, בה איבד שתי נקודות משחק ונכנע בחמש מערכות. ועוד איך נקם.

AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully