וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאב: "צריך למצוא את עצמי", בלאט: "אנחנו צריכים לעזור לו"

הממוצע של הפורוורד צנח בכמעט 10 נקודות לעומת העונה שעברה: "בשלב כלשהו נצטרך נקודות בצבע", מאמנו מנסה להרגיע: "אני לא מוטרד, ככל שנגביר את הקצב גם המספרים שלו יטפסו". הלילה (3:00, 5+ לייב): הקאבס בוושינגטון

קליבלנד עדיין מלקקת את הפצעים אחרי שני הפסדים בייתים בתוך יומיים שהצניחו את הקאבס למאזן 5:5, והנושא החם בקליבלנד הוא ההשתלבות האיטית של קווין לאב. הפורוורד שהפך לסופרסטאר במינסוטה רשם שיא עונתי שלילי של 10 נקודות בלבד אתמול מול הספרס, ובסך הכל הצניחה ביכולתו לעומת העונה שעברה בולטת מאוד במספרים - 16.7 נקודות לעומת 26.1, 38.9% מהשדה לעומת 45.7%, ורק 13.1 זריקות למשחק לעומת 18.5 בעונה שעברה.

"הגעתי לנקודה בה אני פשוט מנסה למצוא את עצמי בהתקפה הזו", אמר לאב אחרי אימון הקבוצה הלילה. "זה כמעט כמו ששחקן מגיע לליגה, ואז בדרך כלל אלה שמחזיקים בכדור הרבה נוטים להשתלב מהר יותר מאשר שחקנים כמוני, ביגמנים. אז אני רק מנסה למצוא את המקומות הנכונים בהתקפה. אנחנו בסך הכל 10 משחקים בתוך העונה, ואנחנו בודקים כמה דברים. אני צריך למצוא את עצמי, כולם ידעו כשהגענו לכאן שכולם יצטרכו להקריב מעצמם, אבל בשלב כלשהו נצטרך נקודות בצבע וקצת קליעה מבחוץ".

שחקני קליבלנד קאבלירס קווין לאב (מרכז) לברון ג'יימס (שמאל) אנדרסון ורז'או (ימין). GettyImages
"אני רק מנסה למצוא את המקומות הנכונים". קווין לאב/GettyImages

בלאט התייחס לנושא ואמר: "אנחנו מריצים תרגילים מסוימים עבור קווין ועבור אחרים. מוקדם יותר העונה, כשהוא היה בכושר קליעה טוב יותר, זו הייתה אותה התקפה. כך שאני לא בטוח שזה קשור לשיטה, אלא יותר לשטף של המשחק ומצבים ספציפיים. אבל אנחנו רוצים להמשיך ולעזוב לקווין, הוא צריך להיות מעורב והוא צריך לערב את עצמו, וזו המשימה שלנו לעזור לו. אני חושב שנשיג יותר זריקות עם הזמן כשנגביר את הקצב בהתקפה ונפחית במספר האיבודים, ואז גם המספרים שלו יטפסו".

כשנשאל לגבי דבריו של לאב על כך שהוא מחפש את מקומו אמר בלאט: "זה לא מטריד אותי בכלל. קודם כל, אנחנו מתעסקים כאן בבני אדם, ובכל משחק עולים רגשות. לכל שחקן יש אנדרנלין והתרגשות, והאמוציות משחקות תפקיד, כך שאני לא מתייחס יותר מדי להצהרות של שחקנים בתקשורת. מה שבאמת חשוב לי זה לשמוע אותם כשאנחנו מדברים פנים אל פנים".

הלילה (3:00, 5+ לייב) ינסו הקאבס לחזור למאזן חיובי עם ניצחון חוץ בוושינגטון, אחת הקבוצות החזקות במזרח (3:7), שנכנעה שלשום לדאלאס אחרי שניצחה בשישה משבעת משחקיה הקודמים. "על פי האימון היום, שהיה מפוקס, קצר וטוב, אנחנו בסדר", אמר בלאט לקראת המשחק. "אבל שני ההפסדים האחרונים גבו מאיתנו מחיר, ואני לא יכול לחכות לחזור למסלול הנכון".

דייויד בלאט, מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
"אני לא מתייחס יותר מדי להצהרות של שחקנים בתקשורת". דיוויד בלאט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully