וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: בצל המהומות בבלומפילד, בני יהודה שוב ניצחה

הזהובים חזרו לראשות הטבלה אחרי 0:1 לא מרשים על בני לוד בזכות שער בפנדל של גלבאן (37), אבל מה שבלטו בעיקר במשחק הן המהומות ביציעים והקריאות הגזעניות נגד שחקני לוד ואבו סובחי. 2:2 בין הפועל ירושלים לנצרת עילית

פדרו גלבאן שחקן בני יהודה. מגד גוזני
קדוסי סידר לו שער. גלבאן/מגד גוזני

המחזור ה-12 בליגה הלאומית יצא לדרך היום (שישי) עם חמישה משחקים, ויינעל ביום שני עם שלושת הנותרים. במשחק המרכזי בני יהודה ניצחה 0:1 את בני לוד במשחק שבו בלטו בעיקר הקריאות הגזעניות כלפי אנשי לוד. הפועל ראשון לציון הפסידה בביתה 1:0 למכבי יבנה, בעוד הפועל ירושלים והפועל נצרת עילית נפרדו ב-2:2.

seperator

בני יהודה - בני לוד 0:1

הזהובים התייצבו למשחק בבלומפילד אחרי שלושה ניצחונות ברציפות ובידיעה שנקודה תעלה אותם לפסגה, וזה בדיוק מה שהם עשו אבל במשחק שבו מה שנזכור בעיקר זה את הקריאות הגזעניות המבישות כנגד אנשי לוד לאורך כל המחצית הראשונה. פדרו גלבאן אמנם עשה את ההבדל בדקה ה-37 בפנדל, אבל קשה היה להתעלם מההתנהלות ביציעים דווקא אחרי אירועי הדרבי הסוער. במחצית השנייה אמנם העניינים נרגעו, אבל קשה להתעלם מהמראות הקשים שחזינו.

כבר בתחילת המשחק השמיעו אוהדי בני יהודה קריאות גזעניות כנגד סלים טועמה וצירפו לכך קריאות "מוות לערבים". לוד נאלצה להתמודד עם חילוף מוקדם בעקבות פציעתו של מחמוד עבאס שפינה את מקומו לטובת רז שביט כבר אחרי רבע שעה. הזהובים עלו ליתרון בדקה ה-37 אחרי שאוהד קדוסי נשלח בכדור ארוך על ידי אביעד בורלא ונתפס ברחבה על ידי יוסי ביטון. השופט הצביע על הנקודה הלבנה ופדרו גלבאן דייק עם בעיטה לפינה. לאחר ספיגת השער, התעמת אבו סובחי עם אוהדים של בני יהודה. במסגרת העימות הזה הושלכו חפצים לעבר היציע שבו ישב אבו סובחי, אך גם בכיוון הנגדי.

ההחמצה של המשחק הגיעה בדקה ה-55 כאשר בורלא דהר קדימה, הסיט שמאלה לעגייב שהצטרף ובעט מעל השער. במחצית השנייה העניינים ביציעים נרגעו אחרי שאנשי המשטרה השתלטו על הסדר ואף איימו כי הם יעצרו את האוהדים שיקראו קריאות גזעניות. ובמגרש? לא הרבה. עד שבדקה ה-73 הגיע מצב מצוין של לוד כאשר סאלם אבו סיאם הפציץ עם בעיטה מהאוויר מרחוק. דלה איינוגבה באינסטינקט נהדר הצליח לאגרף את הכדור שהלך למרכז השער. בצד השני ראלי עשה צחוק מההגנה האורחת, חתך פנימה לרחבה ומצא את אסי בלדוט שבעט, אבל אימורו לוקמן התערב ברגע האחרון והרחיק לקרן.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
יוסף אזברגה שוער בני לוד. מגד גוזני
לא שכנעו. יוסף אזרברגה/מגד גוזני

הפועל ראשון לציון - מכבי יבנה 1:0

האורחים גנבו ניצחון שלא הגיע להם וחלפו על פני היריבה בטבלת הליגה. הפועל ראשון לציון הייתה טובה יותר ואור גירו רשם שתי החמצות גדולות מקרוב מול גיא סאלם במחצית הראשונה, כשמכבי יבנה בכלל לא הייתה בעניינים. המגמה נמשכה לאחר ההפסקה, אבל בדקה ה-72 ראשון לציון הנאיבית נענשה. כדור חופשי של דוד רביבו סיבך את ההגנה וניבאלדו היה במקום כדי לכבוש שער בכורה במדי יבנה ולהכריע.

הפועל ירושלים - הפועל נצרת עילית 2:2

שתיים מההגנות החלשות בליגה הראו מדוע ספגו כל כך הרבה, ומשחק התחתית הסתיים בתיקו מרתק. נבו מזרחי העלה את המארחת ליתרון בדקה השמינית מהנקודה הלבנה לאחר שנירן רוטשטיין הורחק, נאור עבודי השווה במהירות (13), אלא שנצרת עילית נותרה בתשעה שחקנים לאחר הרחקתו של גל ראובן (19). מזרחי ניצל זאת כדי להשלים צמד בפנדל נוסף (74), אלא שהמילה האחרונה היתה שייכת לאלירן חודדה, שהשווה בדקה ה-89.

איתי אלקסלסי שחקן הפועל ראשון לציון. ברני ארדוב
הפסד בית מאכזב. אלקסלסי/ברני ארדוב

הכח עמידר רמת גן - מכבי הרצליה 0:1

הסגולים של רונן ויינשטיין חוגגים ניצחון גורלי אחרי שלושה הפסדים רצופים, צחי אליחן הבקיע את השער היחיד במשחק (68).

בית"ר תל אביב רמלה - עירוני טבריה 1:2

הקבוצה של סלובודן דראפיץ' שלא הצליחה כבר כמה שבועות להתרומם בטבלה חזרה לנצח למרות שיש לה את ההגנה הגרועה בליגה. אחרי שבשבוע שעבר הקבוצה ספגה חמישייה מלוד, היא מצאה מזור לבעיות שלה נגד טבריה שקיוותה להצמיד ניצחון שני ברציפות. ויקטור מרעי אמנם העלה את האורחים מטבריה ליתרון אחרי שלוש דקות, אבל אבי אבינו (32) ושרון זיסו (78) הפכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully