וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "אני לא מודאג, מוקדם מדי להיות מודאג"

כוכב קליבלנד לא מתרגש מהפתיחה הרעה וסיפר שהנהגת חבריו החדשים לאליפות תהיה המשימה הגדולה בקריירה שלו: "יותר מאתגר מאשר האליפות הראשונה שלי. כשמפסידים, אוספים הרגלים רעים"

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס, ארון אפללו, דנבר נאגטס. AP
האתגר הגדול בקריירה. לברון/AP

קליבלנד תארח הלילה (בין רביעי לחמישי, 2:00, ספורט5) את סן אנטוניו לקרב מרתק שעל פי לא מעט פרשנים ערב העונה, אמור גם להוות את הגמר של 2014/2015. בינתיים פתיחת העונה של הקאבס מאכזבת, אך קינג ג'יימס לא מופתע - הוא דבק במשימה שלו, המשימה הקשה בקריירה, לדבריו - להוליך את הקאבלירס לאליפות.

"זה יותר מאתגר עבורי מאשר לזכות באליפות הראשונה שלי", אמר הערב ה-MVP לשעבר ל-ESPN, "משום שזו מטרה אישית שלי. לקחתי את נטל ההנהגה של חבר'ה צעירים, לנסות לגרום להם להבין מה צריך כדי לנצח. וזה יותר מכדורסל - צריך להיות מקצוען, להיות אסיר תודה שאתה חלק מהליגה הזאת. זה ייקח זמן. כשמפסידים, אוספים הרגלים רעים. כשאתה עולה לפרקט מדי ערב ולא מצפה לנצח, לוקח זמן לשבור את זה".

אבל לברון לא מאבד תקווה - ממש לא - על אף שקליבלנד מדורגת היום במקום ה-28 בליגה בהגנה. "אנחנו צריכים לעבוד על זה מדי יום", אמר. "צריך לעשות את הדברים, להריץ את התרגילים. כרגע אני לא ממש מודאג, עדיין מוקדם להיות מודאג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully