וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנואל נוייר עוקץ: "לא אהיה שחקן השנה כי אני לא מצטלם בתחתונים"

שוער נבחרת גרמניה יודע למה על אף הזכייה במונדיאל, סביר שהפרס יילך לרונאלדו: "אני לא אוהב את השטיח האדום אלא את המגרש הירוק". עוד מנוייר: "מראים לקהל רק גולים, לא הצלות"

מנואל נוייר שוער באיירן מינכן. GettyImages
פשוט שוער. נוייר/GettyImages

ככל שמתקרב מועד הבחירה בכדורגלן השנה בעולם מתנהלים קמפיינים שמריצים שחקן כזה או אחר, ומדי יום מתבטא כוכב עולמי אחר שמביע את דעתו אם רונאלדו או מסי צריכים לזכות בפרס. גם מנואל נוייר, שוער נבחרת גרמניה ואחד מכוכבי אלופת העולם, נחשב למועמד בכיר לזכות בפרס, אבל השוער הגרמני יודע שסיכוייו קלושים וסבור שמי שיזכה יהיה כריסטיאנו רונאלדו, וזאת בזכות תדמיתו הציבורית.

"אני ספורטאי, לא איזה שגריר של מותג, למרות שאני השוער הראשון של אדידס", אמר נוייר ל"קיקר", "אני לא איזה בחור שמופיע בפרסומות בתחתונים". יש לציין כי גם רונאלדו וגם מסי עשו פרסומת להלבשה תחתונה, אבל נוייר מפנה את האש לרונאלדו: "אני לא אוהב את השטיח האדום, אני מעדיף את המגרש הירוק. אני מרגיש הכי טוב על המגרש, שם אני יכול להיות במיטבי".

נוייר נחשב למועמד הכי בכיר מנבחרת גרמניה לזכות בפרס, אבל כבר ב-2010, כשליאו מסי זכה בפרס על אף שאיכזב במונדיאל שבו זכתה ספרד, הוכח שבימינו זכייה בגביע העולמי (או הצגת יכולת חלשה במהלכו) לא מבטיחה כלום.

כמו כן, משנת 1963 לא זכה בפרס אף שוער, ורק שני שחקני הגנה לקחו את הפרס ב-20 השנים האחרונות. "אחרי משחקים מראים רק את הגולים, את ההזדמנויות, את הבישולים", אומר נוייר, "הקהל לא נוטה לזכור את ההצלות של השוער, את קבלת ההחלטות שלו, את הסיכונים שהוא לוקח או את ניהול המשחק שלו מאחור".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רונאלדו בקמפיין לארמני/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסי בקמפיין לדולצ'ה וגבאנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully