וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: עירוני קרית גת חזרה לפסגה עם 1:2 על מכבי יבנה

העולה החדשה ממשיכה ללהוט. נהנתה משערים של רן בן שמעון ושלומי משה, וחלפה על פני בני יהודה והפועל כפר סבא שעברו אותה ביום שישי. מכבי הרצליה ניצחה את הפועל ירושלים 1:3

שחקן מכבי הרצליה אדריאן פרננדס. דאבל פס
צמד נגד הפועל ירושלים. אדריאן פרננדס/דאבל פס

המחזור ה-11 בליגה הלאומית בכדורגל נמשך ולמעשה הסתיים הערב (שני) עם שלושה משחקים. במרכז עמד הניצחון של מכבי קרית גת 0:2 על מכבי יבנה. העולה החדשה ראתה את בני יהודה והפועל כפר סבא חולפות על פניה ביום שישי, אבל היום המשיכה בכושר המצוין שלה וחזרה לראש הטבלה. הקבוצה של ליאור זדה עם ניצחון חמישי בששת המשחקים האחרונים שלה.

העולה החדשה, שמארחת בדרך כלל באשקלון, נאלצה לנדוד הפעם ללוד בגלל עונש רדיוס, אך גם זה לא מנע ממנה לחזור לפסגת הלאומית. קרית גת הממושמעת הייתה יעילה כהרגלה, ובדקה ה-11 ניצלה את ההגנה החלשה של מכבי יבנה כשרן בן שמעון הקדים את גבי אדרי ודחק מקרוב פנימה. יבנה התעוררה רק במחצית השנייה, אבל נעצרה אצל ניל אברבנל וההגנה החזקה. בדקה ה-75 קרית גת סגרה עניין במתפרצת, כשטל איילה שלח את המחליף שלומי משה שהקפיץ בקלות פנימה. תימור אביטן רק צימק בתוספת הזמן. מאות האוהדים הנאמנים שעשו את הדרך מקרית גת, כבר מתחילים לפנטז על עלייה נוספת.

מכבי הרצליה ניצחה את הפועל ירושלים 1:3. האורחים דווקא הוליכו 0:1 משער של אופיר עמרם בדקה ה-28, אבל הרצליה הפכה בזכות צמד של אדריאן פרננדס (34 ו-56) ושער של אוראל אדרי (40). בזכות הניצחון, הקבוצה מהשרון טיפסה למקום השישי.

במשחק נוסף עירוני טבריה ניצחה את הכח עמידר רמת גן 0:2. ויקטור מרעי (69) ושלום עקיבא (82) כבשו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully