וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם ואוורינקה ופדרר התעמתו ביניהם לאחר המפגש בגמר הסבב?

על פי הדיווחים ואוורינקה סינן מילים ליציע שבו ישבו מירקה אישתו של פדרר ורובי אביו. ג'ון מקנרו: "משהו קרה בחדר ההלבשה, היתה ביניהם שיחה קשה". האם זו הסיבה שפדרר פרש מהגמר?

רוג'ר פדרר עם סטניסלב ואוורינקה. GettyImages
מה קרה בינו לבין ואוורינקה?/GettyImages

רוג'ר פדרר הפתיע ואיכזב אמש (ראשון) הרבה מאוד אנשים כשהחליט לבטל ברגע האחרון את השתתפותו בגמר טורניר הסבב נגד נובאק דג'וקוביץ. הסיבה הרשמית להחלטה של השוויצרי היתה פציעה, אבל דיווחים ושמועות שנפוצו בשעות האחרונות גורסים שריב שפרץ בין פדרר לבן ארצו סטניסלס ואוורינקה לאחר משחק חצי הגמר בין השניים, הביא להחלטה הזו.

על פי הדיווחים, ואוורינקה החליף מילים עם הצוות של פדרר לאורך כל המשחק. ג'ו מקנרו, הילד הרע של הטניס טוען שלקראת סיום המשחק ואוורינקה פלט כמה מילים לעבר היציע שבו ישבה מירקה, אישתו של פדרר ורובי אביו.

"משהו קרה בחדר ההלבשה לאחר המשחק בין השניים, היתה ביניהם שיחה קשה שנמשכה לתוך הלילה", כך אמר מקנרו לכתבים ששהו באולם ה-Q2 בלונדון והוסיף: "אני לא יכול לאשר את זה, אבל העימות הזה בין השניים ממש לא עזר לסיטואציה שגרמה לפדרר לפרוש מהגמר". ואוורינקה אמר לכתבים אחרי המשחק: "פגשתי את רוג'ר בחדר ההלבשה ודיברנו כמה דקות. האם דיברנו על המשחק? לא, דיברנו על דברים אחרים"

בין אם השמועות נכונות ובין לא, פדרר חייב להתאושש מהפציעה שלו וגם ליישר את ההדורים עם ואוורינקה לפני מפגש גמר גביע הדייויס שמצפה לנבחרת שוויץ מול צרפת בעוד כשבוע.

אשתו של רוג'ר פדרר, מירקה צופה בבעלה. רויטרס
ספגה קללות מוואוורינקה? מירקה פדרר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully