וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעקב ערן זהבי: יורה לכל הכיוונים, עכשיו גם בנבחרת

32 מסירות מדויקות, 7 נגיעות ברחבה, 2 בישולים ושער אחד. אופיר סער ושלמה וייס עקבו מקרוב אחרי כוכב מכבי תל אביב, וגילו שאירועי הדרבי רק עזרו לו להביא את היכולת המוכרת שלו מהליגה סוף סוף גם למדים הלאומיים

צילום ועריכה: קובי אליהו

הנתונים

שערים:1
בישולים: 2
מסירות מדוייקות: 32
איבודים:9
בעיטות לשער: 5
נגיעות ברחבה:7
סחיטת עבירות:2
עבירות: 0
חטיפות:2
צהובים:0
אדומים:0
ציון: 8.5

עומר דמארי שחקן נבחרת ישראל חוגג עם ערן זהבי. קובי אליהו
עומר דמארי שחקן נבחרת ישראל חוגג עם ערן זהבי/קובי אליהו

כמה הדרבי השפיע: כמה דקות לפני המשחק כשהכרוז הכריז על הרכב נבחרת ישראל וקרא בשמו של מספר 7, מרבית הקהל הריע בשאגות, אך פה ושם עוד נשמעו שריקות בוז, זכר למשחק הדרבי האחרון. חמש דקות לאחר השריקה זהבי נתן את האות לכך שבסיום אף אחד (טוב, אולי חוץ מהאולטראס של הפועל תל אביב) לא יזכור לו את הדרבי ויריע לו. זהבי ניראה חד מן הפתיחה וכבר לאחר 5 דקות רשם איום על השער והכנסת כדור מסוכנת שהבהירו כי אירועי הדרבי רק חיזקו אותו.

דומיננטיות, יכולת וכימיה: המחצית הראשונה של זהבי הייתה כמעט מושלמת. מעבר לשני הבישולים הקשר היה חלק מיצירת שבעה מצבי הבקעה ואיומים על השער. במחצית השנייה נרדם מעט עם כל הנבחרת, אך הביא את הרוצח השקט שבו עם השער השלישי בדקה ה-70. בנוגע לדומיננטיות וכימיה, יחד עם ביברס נאתכו המצוין, כל הנבחרת הייתה סביבם, כשזהבי הרבה לדבר עם שחקנים, לכוון ולדרבן, בעיקר במחצית הראשונה.

מה קיבלנו: העתק של זהבי של מכבי תל אביב. איך הגדירו זאת ביציע העיתונאים? יכול להיות שהוא היה צריך את אירועי הדרבי בכדי להביא לנבחרת זהבי של מכבי. רקד כמו במשחקים נגד עכו ורעננה, השאיר לשחקני בוסניה אבק בעזרת התנועה הבלתי פוסקת ובמחצית הראשונה באמת שלט באופן מוחלט במשחק.

שורה תחתונה: תודה לך פואד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ערן זהבי שחקן נבחרת ישראל חוגג עם גילי ורמוט. קובי אליהו
ערן זהבי שחקן נבחרת ישראל חוגג עם גילי ורמוט/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully