וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאתכו המאסטרו, גוטמן סתם פיות. ישראל - בוסניה: הציונים

16.11.2014 / 23:47

מרציאנו התעלה ברגעים הקשים, זהבי להט וירה גם בנבחרת, ורמוט הראה למה הוא מקבל אמון, ומעל כולם נאתכו לקח מנהיגות. הציונים של נבחרת ישראל, כולל הערב הגדול של אלי גוטמן

צילום ועריכה: קובי אליהו
אופיר מרציאנו שוער נבחרת ישראל. ברני ארדוב
הציל אותנו. מרציאנו/ברני ארדוב

שוער

אופיר מרציאנו - 7.5
האיש שהציל אותנו במחצית הראשונה במו ידיו - כמה כיף שיש לנו שוער שלא מקבל גולים מיותרים, ויודע לשמור על שער נקי בקרב כל כך חשוב. אפילו נסלח לו על הבעיטה המביכה במחצית השנייה. יש שוער בשער, וכמה זה חשוב.

טל בן חיים שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
משתבח. בן חיים/קובי אליהו

הגנה

אייל משומר - 6.5
לא משחק ענק של המגן, אבל משומר גם לא שגה והיה שותף לחגיגה של הנבחרת על כר הדשא, ויחד עם חבריו להגנה שמר על שער נקי. יכול היה לקנות את עולמו, אבל החמיץ מול השער הזדמנות נוחה.

טל בן חיים - 7
הבלם המשיך ביכולתו הטובה, ושוב הוכיח כמה הניסיון שלו חשוב במגרש. כמו יין טוב, משתבח עם השנים. משחק טוב מאוד לבן חיים בחלק האחורי.

איתן טיבי - 7
עוד טיפה התקדמות, וטיבי יוכל להסתכל לרמות הגבוהות באירופה בעיניים. עם זאת, יש כמה מהלכים בוסניים שירצה לשכוח מהמשחק.

עומרי בן הרוש - 7.5
המגן השמאלי ממשיך את הכושר המצוין שלו ממכבי תל אביב. היה יציב בהגנה, ותמך היטב בהתקפה כשנדרש.

עוד באותו נושא

גילי ורמוט: "היה עליי קצת עליהום, אבל אני מקווה שעכשיו זה ישתנה"

לכתבה המלאה
ביברס נאתכו שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
הערב הגדול שלו. נאתכו/קובי אליהו

קישור

שרן ייני - 7
האיש למשימות מיוחדות שוב סתם חור גדול במרכז המגרש, והמחיש לכולם למה גם גוטמן (כמו מאמני האלופה) מאמין בו בעיניים עצומות. הלוואי והיו לנו עוד כמה חננות כאלה.

ביברס נאתכו - 9
השחקן המצטיין, הדינמו במרכז המגרש, סוף סוף גם המנהיג שלו חיכינו. כמה הספידו את הקשר של צסק"א, שהראה על הדשא מה הוא שווה. ערב שייכנס לפנתאון של הנבחרת, ושל ביברס נאתכו באופן אישי.

גילי ורמוט - 8
בדקה ה-36 הקשר סתם לכל מבקרי גוטמן את הפה באופן רשמי, אבל גם לפני השער שלו הוא החזיק בכדור ושלט במגרש, הזכיר את ימיו הגדולים, והראה מה הוא שווה כשיש לידו שחקנים איכותיים. כנראה שהמאמן הלאומי ידע מה הוא עושה.

טל בן חיים - 7
הפעלתנות שלו באגף ימין בתחילת המשחק נתנה לא מעט ביטחון ברגעים בהם המשחק עוד היה שקול, אחר כך הוא מעט נחלש. דווקא השחקן שנמצא בכושר הכי טוב בארץ היה היום במשחק פחות טוב.

ערן זהבי - 8.5
פיו פיו, שמיו שמיו, הכל שטויות! תנו לווינר הזה לשחק, ותמיד יקרו דברים מופלאים. שני בישולים, שער אחד, ועוד הופעה מרשימה למלך השערים של הליגה הישראלית. מעכשיו לא רק במכבי תל אביב, אלא גם במדים הלאומיים. מתיחות עם שחקני הפועל? שני בישולים לדמארי ו-ורמוט הבהירו את המציאות.

עומר דמארי שחקן נבחרת ישראל חוגג עם ערן זהבי. קובי אליהו
מכבי, הפועל, כולנו כחול לבן/קובי אליהו

התקפה

עומר דמארי - 8

שער נהדר, בישול לזהבי, מלך שערי מוקדמות היורו עם חמישה שערים (יחד עם וולבק), מה אפשר לבקש עוד מהחלוץ הזה? גולר מלידה, חלוץ אמיתי. רק שימשיך כך.

המאמן

אלי גוטמן - 9
רגוע, שקט, סבלני ועם הכנת נבחרת מושלמת. האמון בזהבי השתלם, האמון בורמוט התגלה כמוצדק, שחקני מכבי והפועל שיתפו פעולה, וגבירותיי ורבותיי - יש לנו נבחרת! חזקה, מאומנת ומאוחדת. גוטמן של הפועל חזר ובגדול.

הכול היה ערוך ומוכן להצגה. איך אפשר שלא במתקן שכזה?/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully