וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר: "נולה בכושר נהדר". דג'וקוביץ': "רוג'ר נפלא בגמרים"

המדורגים 1 ו-2 בעולם בפרגון הדדי לקראת גמר טורניר גמר הסבב שינעל את 2014 בסבב ה-ATP. אולם O2 אמור להיות מלא (20:00, שידור בספורט 2 החל מ-20:50). מי ינצח בקרב ה-37 ביניהם?

הטניסאי השוויצרי רוג'ר פדרר, הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ'. רויטרס
שוב פעם נפגשים למשחק על תואר. דג'וקוביץ' ופדרר/רויטרס

נובאק דג'וקוביץ' ורוג'ר פדרר יעלו הערב (ראשון, 20:00. שידור ישיר בספורט2 החל מ-20:50) למשחק האחרון של עונת הטניס 2014 ב-ATP: גמר טורניר גמר הסבב. אולם O2 בלונדון אמור להתמלא לרגל החגיגה; משחק בין שני טניסאי ענק שמדורגים במקומות 1 (דג'וקוביץ') ו-2 (פדרר) בעולם. השוויצרי ינסה לזכות בתואר בפעם השביעית, נולה רוצה את התואר בפעם הרביעית והשלישית ברציפות.

פדרר שרד מותחן נגד בן ארצו סטן ואוורינקה, הציל ארבע נקודות משחק וניצח 6:4, 5:7, 6:7. "היה לי מזל", הוא אמר בסיום, "סטן היה טוב יותר מהקו הבסיס ובדרך כלל זה עושה עבורו את העבודה. אבל נלחמתי עד הסוף. אני נרגש להיות בעוד גמר בלונדון. נובאק משחק טניס נהדר, וזה בדרך כלל מוציא ממני את המיטב".

דג'וקוביץ' בעצמו איבד מערכה בחצי הגמר, אבל הוא עבד פחות קשה בדרך ל-1:6, 6:3, 0:6 על קיי נישיקורי. עוד לפני שידע את תוצאת חצי הגמר השני, הסרבי אמר: "אם אפגוש את פדרר, אצטרך להיות בשיאי. זה המצב בו אתה צריך להיות כשאתה משחק נגדו בגמר של טורניר כל כך חשוב. כולנו יודעים כמה טוב הוא במשחקי גמר".

ראש בראש:

ניצחונות: פדרר 19, דג'וקוביץ' 17
ניצחונות ב-2014: פדרר 3, דג'וקוביץ' 2
ניצחונות במשחקי גמר: פדרר 4, דג'וקוביץ' 6
ניצחונות על משטחים קשים: פדרר 13, דג'וקוביץ' 14

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully