וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן בוסניה: "ישחקו פה 9 שחקנים שהיו במונדיאל. הם לא מפחדים"

בוסניה ערכה את מסיבת העיתונאים שלה לקראת המפגש מול ישראל (א', 21:45, ערוץ 1) והמאמן סאפט סושיץ' יודע: "אם נפסיד, נתרחק מהמקומות שמובילים לעלייה". חאירוביץ' יפתח כחלוץ בודד

מחזור 4מחצית16/11/2014
נבחרת ישראל
    0
      בוסניה
      סאפט סושיץ' מאמן נבחרת בוסניה. קובי אליהו
      הרבה לחץ עליו. סושיץ'/קובי אליהו

      אחרי הרבה דיבורים והרבה הכנות, הרבה פציעות במחנה הבוסני והרבה תלונות כנגד המאמן סאפט סושיץ', הדבר האמיתי מתקרב. מחר (ראשון, 21:45, ערוץ 1), נבחרת בוסניה תעלה אל כר הדשא למשחק החשוב מול נבחרת ישראל במסגרת המחזור הרביעי של בית ב' במוקדמות יורו 2016. הערב, הבוסנים קיימו את מסיבת העיתונאים שלהם לקראת ההתמודדות.

      סושיץ' כאמור, נאלץ לתמרן לא מעט, כאשר הוא חסר את אדין דז'קו, ודאד איבישביץ' ועוד מספר שחקני סגל נוספים. הבוסנים מאמינים בכוחם לנצח וצפויים לעלות במערך די הגנתי, כאשר הקשר איזט חאירוביץ' מוורדר ברמן יפתח כחלוץ בודד ומאחוריו ישחק מיראלם פיאניץ' הנהדר מרומא.

      סאפט סושיץ' מאמן נבחרת בוסניה עם מיראלם פיאניץ'. קובי אליהו
      הכוכב של הבוסנים. פיאניץ'/קובי אליהו

      סושיץ' אמר: "יש לנו עדיין התלבטויות. רק מחר נחליט מי ישחק. בגוביץ' התאמן כבר אתמול ולא אמורה להיות בעיה עם השיתוף שלו. ברור לנו שנבחרת ישראל חזקה ותנסה לשים לנו מכשולים. אם נפסיד, נתרחק מהמקומות שמובילים לעלייה".

      לאחר מכן אמר המאמן: "מחר נשחק עם תשעה שחקנים שהיו במונדיאל. הם לא מפחדים מאף אחד ונעשה הכול כדי לנצח. המטרה שלנו היא לא להתגונן. יש לנו שחקנים כמו פיאניץ' וספאחיץ' ואין לנו ממי לפחד. אין סודות בין הנבחרות, לא אצלנו ולא אצל ישראל. אני יודע עליהם הכול ומכיר את רוב השחקנים שישחקו מחר. אני יודע שלגוטמן יש עדיין כמה התלבטויות. יכול להיות שאפילו המזל יכריע את התוצאה".

      מיראלם פיאניץ' הוסיף: "נכון לרגע זה, אין עלינו שום לחץ. מי שמתאמן הם השחקנים הכי טובים שיכולים להשתתף במשחק. נגיע למשחק הזה כדי לנצח. המשחק הראשון מול קפריסין היה כישלון. התוצאות שהשגנו בהמשך כבר משקפות את היכולת שלנו".

      עוד באותו נושא

      "ישראל הוכיחה לא פעם שהיא פגיעה בביתה, היא לא מאיימת"

      לכתבה המלאה

      הרכבים משוערים:

      הרכבי הקבוצות

      שופט: אנטוניו מתאו לאהוס (ספרד)
      אצטדיון: חיפה
      קהל: 31000

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully