וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע העפיל לגמר בהלסינקי וייכנס למאייה הראשונה בעולם

הישג מצוין למחבט הבכיר של ישראל, שגבר בקלות 1:6, 3:6 על הסלובקי המדורג 129 בעולם, נורברט גומבוס וינסה כעת לזכות בתואר הצ'לנג'ר ה-17 בקריירה והראשון מאז אוקטובר שעבר

דודי סלע טניסאי ישראל. AP
הישג נאה מאוד. סלע/AP

המחבט הבכיר של ישראל, דודי סלע, השיג היום (שבת) ניצחון יקר בחצי גמר טורניר הלסינקי, פינלנד (פרסים על סך 42.5 אלף יורו), כאשר הכניע 1:6, 3:6 את הסלובקי המדורג 129 בעולם, נורברט גומבוס. בעקבות הניצחון, שסידר לסלע העפלה לגמר הצ'לנג'ר, הוא יעפיל בדירוג הקרוב מהמקום ה-111 בעולם, בו דורג בפעם האחרונה, בחזרה אל המאייה הראשונה.

סלע הכריע את ההתמודדות ללא קושי ותוך 58 דקות ו-51 שניות בלבד של טניס בבירה הפינית. במערכה הראשונה הוא נהנה מ-66 אחוזי הצלחה בהגשה השנייה לעומת 25 בלבד של יריבו ושבר פעמיים. במערכה השנייה הוא חבט לצמד אייסים והוסיף עוד שתי שבירות, על מנת להכניע את גומבוס. בסך הכול, סיים סלע את המשחק כשהוא לא מאפשר ליריבו אפילו נקודת שבירה אחת. מרשים מאוד.

כעת, סלע, שדורג שישי בטורניר, יפגוש בגמר שייערך מחר את המנצח בין האסטוני יורגן זופ, שנכנס עם ווילד קארד לבין הבלארוסי איגור גראסימוב, שנכנס לטורניר כלאקי לוזר. עבור סלע מדובר בגמר צ'לנג'ר 20 בקריירה, כאשר הוא ניצח ב-16 מהגמרים בהם השתתף בעבר. התואר האחרון שלו הגיע בגמר האחרון בו השתתף, באוקטובר שעבר, אז הביס בגמר בטשקנט את טימורז' גבאשווילי הרוסי.

  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully