וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנדל: "טרפנו את המגרש", מזרחי: "המועקה סוף סוף השתחררה"

14.11.2014 / 8:51

במכבי תל אביב נושמים לרווחה לאחר ניצחון החוץ במלאגה ומציינים לטובה את הקפטן החדש יוגב אוחיון: "זה מוקדש לו ולפניני". הספרדים מפנים אצבע מאשימה כלפי השופטים: "הגרועים אי פעם"

עריכה: ניב פוקס

1. לאחר שלושה הפסדים מביכים, מכבי תל אביב הצליחה אמש (חמישי) לעצור את המפולת, כשהשיגה ניצחון בחוץ על מלאגה (66:70), שהעלה אותם למאזן 2:3 בשלב הבתים ביורוליג.

לא מעט מתח השתחרר בקבוצה לאחר המשחק. החיוכים שוב נראו בחדר ההלבשה, כשאפילו אלכס טיוס, סביבו התרחשו כמה אירועים חריגים לאחרונה, מיהר לצייץ: "ניצחון ענק". מעבר לשביעות הרצון שהצוות המקצועי הביע בחדר ההלבשה על הקבוצתיות, הוקדש הניצחון לגיא פניני, שנפצע בתחילת השבוע בגיד אכילס וסיים את העונה.

יוגב אוחיון, שמונה לקפטן ושפעולות חשובות שלו תרמו לניצחון, זכה למחמאות מהצוות המקצועי ומחלק מהשחקנים. עם זאת במכבי, שזוכרים היטב את הנפילה הקשה לאחר הניצחון על אלבה ברלין, לא ממהרים לחגוג והדגישו כי יש לשמור על דריכות.

יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב (ימין) מול פראן ואסקס שחקן מלאגה. GettyImages
קיבל שבחים. אוחיון/GettyImages

2. בריאן רנדל אמר לאחר המשחק: "זהו ניצחון נהדר, שהושג בזכות מאמץ קבוצתי יוצא מן הכלל. זה ניצחון של כולם - השחקנים, המאמנים והצוות המסייע. הניצחון הזה הוא בשביל פניני ובשביל יוגי, בבכורה שלו כקפטן".

רנדל הוסיף: "הצגנו הגנה חזקה ומתוחכמת, כולם טרפו את המגרש. אנחנו מאוד מרוצים מהתצוגה שלנו היום, אבל חשוב לזכור שזה רק משחק אחד. אנחנו חייבים להוכיח את עצמנו על בסיס קבוע".

רנדל חסם 6 זריקות במשחק והשווה בכך את השיא לשחקן מכבי תל אביב ביורוליג. הצהוב האחרון שעשה זאת היה טרנס מוריס, שחסם 6 זריקות במרץ 2008 נגד ז'לגיריס בטופ 16.

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב ניצחה את מלאגה 66:70 בחוץ

לכתבה המלאה
גיא גודס מאמן מכבי תל אביב (ימין) עם עוזרו פיני גרשון. GettyImages
חיבוק ממושך בסיום. גודס עם גרשון/GettyImages

אגב, מספר שניות לפני שנחת על הרגל וגרם ללא מעט דפיקות לב לאנשי מכבי, סימן רנדל שהוא עייף וביקש להתחלף. רנדל בדרך כלל ממעט להתלונן ולעשות זאת, ואף חזר למגרש למרות הכאבים. אולם לאור חשיבותו לקבוצה והיסטורית הפציעות שלו, כדאי שהצוות המקצועי ייענה לבקשתו ויעניק לו מנוחה כשהוא מאותת על עייפות.

היו"ר שמעון מזרחי אמר הבוקר מספרד בשיחה עם וואלה! ספורט: "חזרתי ואמרתי בימים האחרונים שהבעיה היא יותר מנטלית מאשר כדורסל. כדורסל הקבוצה יודעת. הגיע הרגע שהשתחררו קצת המועקות של השבועות האחרונים וזה מה שנעשה. חזינו בקבוצה לוחמת, המשחקת כקבוצה ומציגה הגנה חזקה מאוד. זה ניצחון שני בחוץ. זה עדיין לא אומר שעלינו על דרך המלך, אבל לאט לאט זה גם יגיע".

בסיום המשחק ניתן היה לחזות בחיבוק ארוך וממושך בין פיני גרשון וגיא גודס. גודס אף ביקש להדגיש אמש לאחר המשחק כי הוא מבקש "למסור תודה אישית לפיני, שעזר לי מאוד בתקופה הלא קלה הזו. הוא תרם המון מהניסיון ומהקור רוח שלו". על כך סיפר מזרחי: "שיתוף הפעולה הוא לא רק מהשבוע האחרון, אלא מתחילת העונה. דווקא בימים פחות טובים שיתוף הפעולה צריך להיות הדוק יותר, שאחד נותן לשני את החיזוקים הדרושים וזה מה שהיה פה".

ג'רמי פארגו שחקן מכבי תל אביב (שמאל) מול מלאגה. GettyImages
השופטים אשמים?/GettyImages

3. ומה חושבים בספרד? הכתב הספרדי חוסה מנואל אוליאס, המכסה את קבוצת הכדורסל של מאלגה עבור העיתון "מלאגה היום", סיפר בשיחה: "במלאגה האמינו שהפסד רביעי ברציפות למכבי יהיה כבר יותר מדי עבורה. הם ידעו שהמצב הזה ישפיע על מכבי לטובה".

הכתב מספר כי ההתעסקות העיקרית של הקבוצה והקהל אוהדיה בסיום התרכזה השיפוט: "במלאגה שררה תחושת אכזבה ענקית מהשופטים. כולם חושבים שהם בעצם גרמו למכבי לנצח. הם דיברו על השופט הקרואטי סרטן רדוביץ', שהעניש את מלאגה עם חמש עבירות טכניות. גריינג'ר ספג בעיטה בבטן וגרין נאבק לעבור לבייסליין, ושניהם חטפו טכניות. היו עוד הרבה החלטות אחרות. כולם היו עצובים במלאגה. באופן חריג ראינו את הקהל כאן מתלונן על השיפוט. למעשה, אחד האוהדים כאן אמר לי אחרי המשחק - זה היה השיפוט הכי גרוע מאז 1982, השנה בה מלאגה החלה לשחק בליגה הספרדית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully