וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ניצחה את מלאגה 66:70 בחוץ

אלופת אירופה יצאה מהמשבר בן השבוע וחצי בזכות ניצחון מצוין בדרום ספרד. דווין סמית' היה נהדר עם 24 נקודות ו-10 ריבאונדים, רנדל הבריק בהגנה וסיים עם 12 נקודות, 7 ריבאונדים ו-6 חטיפות

עריכה: ניב פוקס

מכבי תל אביב גברה הערב (חמישי) 66:70 על מלאגה בחוץ והצליחה לצאת מהמשבר שפקד אותה ושבא לידי ביטוי עם שלושה הפסדים רצופים וכואבים בשבוע וחצי. בעקבות הניצחון, אלופת אירופה עלתה למאזן 2:3 ביורוליג, ולמעשה השוותה אותו לזה של היריבה שלה הערב.

מלאגה השתוללה עם 1 מ-12 מחוץ לקשת ברבע הראשון ובסך הכול 3 מ-20 מהשדה, מכבי ניצלה את זה כדי לעלות ליתרון דו ספרתי, אבל בעצמה לא הבריקה וכך נוצר כדורסל לא נאה שכלל הרבה החטאות והחלטות לא טובות של שתי הקבוצות.

בתחילת המחצית השנייה הצהובים כבר עלו ל-32:45, אבל לקראת סוף הרבע השלישי מלאגה הצליחה להוריד ולקבוע ש-10 הדקות האחרונות יהיו מותחות. כך אכן היה. מלאגה הצליחה לבצע מהפך, המאמן שלה, ז'ואן פלאסה, הורחק אחרי שמחאה על השיפוט, ולבסוף הניצחון נותר צהוב.

פארגו מנסה לעצור את סוארס/GettyImages

רבע 1

מכבי פתחה את המשחק עם דחיפת כדורים לצבע, בעוד האנדלוסים השליכו שלשות, אבל לא הצליחו לעשות נקודות. עבודה טובה של הצהובים בהגנה סייעה להם לעלות ל-0:8 והמארחים קלעו נקודות ראשונות 5:31 דקות לסיום הרבע. הדקות הבאות המשיכו עם אותה מנגינה; יתרון צהוב, החטאות של מלאגה מחוץ לקשת ו-13:21 למכבי בתום הרבע הראשון.

רבע 2

נקודות של דווין סמית' העלו את מכבי לפלוס 10 פעם נוספת (13:23), אבל בדקות הבאות הצהובים "נדבקו" ממלאגה בקבלת החלטות לא טובות והחטאות של זריקות פנויות, והאנדלוסים הצליחו לצמק ל-25:21. קאמבק של המקומיים? עוד לא. מכבי התעשתה מהר ועם ריצה קצרה של 2:8 חזרה להוביל בפער דו ספרתי, ובסיום המחצית 29:35 לזכותה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקני מכבי תל אביב ג'רמי פארגו, בריאן רנדל. AP
שחקני מכבי תל אביב ג'רמי פארגו, בריאן רנדל/AP

רבע 3

קצב הנקודות האיטי שאפיין את המחצית הראשונה, נמשך גם ברבע השלישי. הנהנית העיקרית הייתה מכבי תל אביב ששמרה על טווח ביטחון ובהמשך טיפסה ליתרון שיא 32:45. מלאגה ניסתה לחזור, דווין סמית' וג'רמי פארגו הרחיקו אותה, אבל לקראת סיום הרבע זריקות מדויקות של האנדלוסים קבעו 50:54 בלבד לצהובים.

רבע 4

דווין סמית' הלוהט באותן דקות, פתח את הרבע האחרון עם שלשה, אבל פארגו איבד והחטיא ו-4:12 דקות לסיום המשחק, מלאגה עלתה ליתרון ראשון הערב, 57:58. הדרמה הרקיעה שחקים וקצת לאחר מכן מאמן מלאגה, ז'ואן פלאסה ספג טכנית שנייה והורחק. מכבי מיהרה לחזור להוביל ושלשה של יוגב אוחיון קבעה 60:66, 2:10 דקות לסיום. היתרון הזה כבר הספיק ובסיום 66:70.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קלעו למכבי תל אביב: דווין סמית' 24 נקודות ו-10 ריבאונדים, בריאן רנדל 12 נקודות, 7 ריבאונדים ו-6 חסימות, ג'רמי פארגו, סופוקליס שחורציאניטיס ואלכס טיוס 8 כ"א, מרקיז היינס 7, יוגב אוחיון 3. אלכס מאריץ', סילבן לנדסברג, נייט לינהארט טג'ייק כהן שותפו ולא קלעו.

קלעו למלאגה: ריאן טולסון ו-וויל תומאס 16 כ"א, קוסטאס וסילאידיס 9, מינדאוגאס קוזמינסקאס 6, קרלוס סוארס, קיילב גרין וג'ייסון גריינג'ר 5 כ"א, פראן ואסקס 4, סטפן מרקוביץ' 0 נקודות, 7 ריבאונדים ו-7 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully