וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר גמר הסבב: רוג'ר פדרר הביס 0:6, 1:6 את אנדי מארי

המדורג שני בעולם דרס את הבריטי לעיני הקהל הביתי של האחרון בלונדון והבטיח את המקום הראשון בבית עם מאזן מושלם של שלושה ניצחונות. קיי נישיקורי ניצח את דויד פרר ועלה גם הוא

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. GettyImages
קונצרט של טניס. פדרר/GettyImages

רוג'ר פדרר שמר הערב (חמישי) על מאזן מושלם בשלב הבתים של טורניר גמר הסבב ועלה מהמקום הראשון לחצי הגמר של הטורניר. השוויצרי, שיסיים ככל הנראה את השנה במקום השני בעולם, דרס את אנדי מארי (6) 0:6, 1:6 בתצוגת נפל של הבריטי ותוך 56 דקות בלבד. פדרר לא הפסיד מערכה אחת בשלושת המשחקים בשלב הבתים של התחרות והשלים היום את המשימה למרות אחוזים איומים של דיוק בהגשה הראשונה (38%) ואפס אייסים, לעומת שגיאה כפולה אחת.

אגב, זה היה הניצחון המוחץ ביותר בטורניר גמר הסבב מאז ניצח אותו פדרר ממש 0:6, 0:6 את גאסטון גאודיו בחצי הגמר של הטורניר ב-2005. למרות זאת, הפרש הנקודות בין פדרר לגאודיו אז היה זהה לזה שבין פדרר למארי הלילה (25:55 מול גאודיו, 24:54 מול מארי). עם זאת, יש לציין כי המערכה השנייה כבר הייתה חסרת חשיבות עבור מארי, שאיבד סיכוי להמשיך לחצי הגמר, בעוד השוויצרי כבר הבטיח את המקום הראשון שלו בבית. זה היה הניצחון ה-250 של פדרר באולם בקריירה.

העולים מבית ב':
רוג'ר פדרר עם שלושה ניצחונות
קיי נישיקורי עם שני ניצחונות והפסד

קיי נישיקורי טניסאי יפני. Julian Finney, GettyImages
נראה נהדר. נישיקורי/GettyImages, Julian Finney

דויד פרר, המדורג עשירי בעולם, נקרא לשחק היום (חמישי) בטורניר גמר הסבב לאחר פרישתו של מילוש ראוניץ' בשל פציעה. הספרדי המצוין עלה לשחק מול קיי נישיקורי (5) ולא היה יכול לו. נישיקורי הנהדר חזר מפיגור מערכה כדי לנצח 6:4, 4:6, 1:6 את פרר, ולשפר משמעותית את סיכוייו לעלות לחצי הגמר. בעקבות העובדה שפרר זכה במערכה, הבטיח רוג'ר פדרר את מקומו לחצי הגמר. בכך, פדרר השווה את שיאו של איבן לנדל כשהבטיח מקום בחצי הגמר ה-12 שלו בטורניר גמר השנה. בהמשך, ישחק השוויצרי מול אנדי מארי.

המשחק נפתח בצורה צמודה מאוד ועם משחקונים די שקולים. הראשון להשיג שבירה היה דווקא קיי נישיקורי, שעשה את זה במשחקון השביעי המפורסם כדי לעלות ל-3:4. היפני, פינליסט אליפות ארצות הברית, לא הצליח לשמור על ההגשה שלו ופרר השווה ל-4:4 ושמר על ההגשות שלו על האפס כדי לעלות ל-4:5. בשלב הזה הצליח הספרדי הוותיק להשיג שבירה נוספת כדי לסגור את המערכה עם 4:6. הנדנדה נמשכה אל תוך המערכה השנייה כשנישיקורי משיג שבירה כבר במשחקון הראשון ושומר עליה לאורך כל המערכה, כשהוא מתחיל להציג טניס נהדר. בסופו של דבר, הוא זכה במערכה עם 4:6. המערכה השלישית הייתה כבר חד צדדית לחלוטין, כשפרר לא מוצא תשובות לדינמיות ולחבטות הנהדרות של נישיקורי, שזוכה בה עם 1:6.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ז'וזה מוריניו מנג'ר צ'לסי. AP
גם מוריניו הגיע לצפות בפדרר מול מארי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully