וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאנט: "לא יכול להסביר כמה אני מקנא בדאנקן ופארקר"

הלייקרס שוב הפסידו וקובי הודה שהוא מתגעגע לימים עברו: "מקנא שהספרס כל כך הרבה שנים ביחד. לא אוהב את כל הסגלים שעולים ויורדים אצלנו". הניקס ספגו מאורלנדו הפסד שישי רצוף, וכרמלו עקץ את ג'יי אר סמית', שהחטיא שלשה עם הבאזר: "ברור שרציתי לקחת את הזריקה"

פורוורד ניו יורק ניקס כרמלו אנתוני. AP
לא רק המגבת על הגב, גם הקוף עדיין שם. כרמלו/AP

ניו יורק לא ציפתה להצלחה מסחררת אבל גם לא לפתיחת עונה כזאת. הניקס רשמו הלילה (חמישי) הפסד שישי רצוף ושביעי בתשעת משחקיהם מתחילת העונה, ונראה שהשינוי המיוחל שפיל ג'קסון ודרק פישר היו אמורים לעשות בקבוצה מהתפוח הגדול עדיין אינו קורה. ניו יורק ירדה למאזן 4:1 בגארדן אחרי שהפסידה לאורלנדו 97:95, וכרמלו אנתוני, שקלע 27, ניסה להסביר מה עובר עליו ועל חבריו: "קשה להפסיד. חשבתי שזה משחק שאנחנו יכולים להשיג, חשבתי שננצח ונוריד קצת את הקוף מהגב, זה הפסד שקשה לבלוע". בתקשורת הניו יורקית קטלו את הניקס על היכולת הגרועה. "הניקס לא הצליחו אפילו לנצח את אורלנדו המורבידית. הניקס כבו, זה משחק שלא היה אמור להגיע לסוף צמוד".

לג'יי אר סמית עוד הייתה אפשרות לנצח את המשחק, אבל השלשה שלו לא מצאה את הטבעת בניסיון האחרון. סמית' אמר שהוא ניסה קודם כל למצוא את כרמלו, אך זרק בעצמו כי חברו לקבוצה נשמר היטב. "איזו זריקה הוא היה לוקח, פיידאוויי? זאת לא הזריקה הכי טובה שאנחנו רוצים במצב כזה", אמר סמית'. כרמלו הבהיר שהוא לא התחבא: "זאת שאלה רטורית, ברור שרציתי לקחת את הזריקה. האם הוא יכול היה למסור לי? זאת שאלה אחרת".

המאמן דרק פישר: "כשהכדור מגיע לג'יי אר סמית' הוא סומך על עצמו, והוא זרק את הזריקה. אנחנו יכולים לחיות עם זה. אין לי בעיה עם שחקן שמאמין בעצמו ויכול לעזור לקבוצה".

מאמן ניו יורק ניקס דרק פישר. AP
הרבה בעיות לפתור. פישר/AP

גם הלייקרס נראים רע, אבל אצלם זה לא מפתיע. קובי בריאנט אמנם קבע שיא ליגה עם הכי הרבה החטאות בכל הזמנים, אבל זה לא מנע ממנו לזרוק הלילה מול ניו אורלינס 28 זריקות. קובי קלע 10 מהן ורשם 33 נקודות, אבל שוב הפסיד, הפעם 109:102. הלייקרס עם מאזן 7:1 והבלק ממבה מתגעגע לימים עברו, בהם התמודד עם הלייקרס על האליפות.

"אני מקנא בספרס, אני לא יודע אם אני יכול להסביר כמה אני מקנא בדאנקן, פארקר, ג'ינובילי ופופוביץ' שהם כל כך הרבה שנים ביחד", אמר קובי בריאנט ל"לוס אנג'לס טיימס", "אני ממש מקנא בהם, אני לא אוהב את כל הסגלים שעולים ויורדים אצלנו".

מייק ברסנהן, כתב הל.א טיימס הוסיף שקובי אמר את הדברים ללא שמץ של זלזול, אלא בטון שמבהיר עד כמה הוא מעריך, "שלא לומר מעריץ", את מה שקורה בספרס. "זה כאילו שאני, פאו גאסול, למאר אודום ופיל ג'קסון היינו עדיין יחד בלייקרס, זה טירוף". בלילה שבין שישי לשבת הלייקרס יתמודדו נגד סן אנטוניו וקובי מחכה למפגש. "תמיד כיף לשחק נגד הספרס".

עוד באותו נושא

הניקס והלייקרס ממשיכים לאכזב, וול והוויזארדס ממשיכים לנצח

לכתבה המלאה
גארד לוס אנג'לס לייקרס קובי בריאנט. GettyImages
"זה כאילו שאני, פאו גאסול, למאר אודום ופיל ג'קסון היינו עדיין יחד בלייקרס, זה טירוף". בריאנט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully