וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר הסבב: רוג'ר פדרר ניצח 1:6, 6:7 (0) את מילוש ראוניץ'

המדורג שני בעולם נראה טוב ורשם ניצחון בפתיחת הטורניר בלונדון. קיי נישיקורי הרשים וניצח 4:6, 4:6 את אנדי מארי, שאכזב את הקהל הביתי

קיי נישיקורי טניסאי יפני. GettyImages
תצוגה נהדרת. נישיקורי/GettyImages

בית ב' בטורניר גמר סבב ה-ATP נפתח היום (ראשון) עם המשחק בין אנדי מארי לקיי נישיקורי. הבריטי, המדורג שישי בעולם, הפסיד 6:4, 6:4 ליפני, המדורג חמישי בעולם בתום משחק בן שעה ועוד 35 דקות. נישיקורי, פינליסט אליפות ארצות הברית הפתוחה, רשם משחק הגשות חלש עם שמונה שגיאות כפולות ואייס אחד, הצליח לנצח למרות זאת ולרשום פתיחה נהדרת להופעה הראשונה שלו בטורניר גמר הסבב.

דווקא מארי היה הראשון להשיג שבירה במערכה הראשונה ועלה ל-2:3, אבל נשבר מיד לאחר מכן. השניים שמרו על ההגשות עד סוף המערכה, אז הצליח נישיקורי להשיג שבירה נוספת ולסגור את המערכה עם 4:6. היפני המשיך במומנטום למערכה השנייה ושבר מוקדם כדי לעלות ל-0:3. מארי הצליח לשמור על ההגשות שלו בתום משחקון ארוך במיוחד וחזר כל הדרך מ-4:1 ל-4:4, אבל שוב נשבר במשחקון האחרון והקריטי בדרך להפסד 6:4, 6:4. הבריטי, שנלחם ועבר כמה טורנירים מצוינים לאחרונה, פתח את טורניר גמר הסבב עם הפסד.

אנדי מארי טניסאי בריטי. GettyImages
לא הרשים במיוחד. מארי/GettyImages

רוג'ר פדרר (2) - מילוש ראוניץ' (8) 1:6, 6:7 (0)

רוג'ר פדרר הצליח לעשות את שלו בצורה קשה, אבל עשה את זה. השוויצרי, המדורג שני בעולם, ניצח 1:6, 6:7 (0) את מילוש ראוניץ' (8) אחרי שעה ועוד 28 דקות. השוויצרי השיג חמישה אייסים מול שתי שגיאות כפולות בדרך לניצחון הראשון בטורניר השנה. פדרר, שזכה בטורניר שש פעמים בעבר, עשה את זה אגב בשלוש ערים שונות.

RF פתח את המשחק בהילוך גבוה מאוד, כששבר כבר במשחקון ההגשות הראשון של הנפיל הקנדי ועלה ל-0:3. ראוניץ' והסרב האדיר שלו נשברו שוב ופדרר סגר את המערכה עם 1:6 אחרי 26 דקות. המערכה השנייה כבר הייתה צמודה הרבה יותר. שני הטניסאים שמרו על ההגשות שלהם לאורך כל המערכה השנייה, כשדווקא במשחקון האחרון ראוניץ' השיג נקודת שבירה ומערכה אחת, אבל פדרר הגיב עם הגשה פנטסטית והציל את המשחקון ואת המערכה. לשובר השוויון הופיע רק טניסאי אחד, כשפדרר מביס את ראוניץ' על האפס עם 0:7 בשובר השוויון.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. AP
פתח ברגל ימין. פדרר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully