וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנית פורנו: "אם הלייקרס ינצחו 47 משחקים, אמצוץ לכל השחקנים"

סיידי סנטנה הצליחה להתפרסם על הגב של הקבוצה האומללה מעיר המלאכים: "אני רצינית לגמרי! כל הסגל!!! אבין אם השחקנים הנשואים יחליטו לוותר". בארקלי הצהיר על שביתת רעב עד שהלייקרס ינצחו

גם זו דרך להתפרסם. הכושר הגרוע בו נמצאת לוס אנג'לס לייקרס הביא את שחקנית הפורנו סיידי סנטנה לצייץ הבטחה בחשבון הטוויטר שלה: אם הקבוצה מעיר המלאכים תגיע ל-47 ניצחונות העונה, היא תמצוץ לכל שחקני הקבוצה. סנטאנה גילתה התחשבות רבה כשהוסיפה: "אני אבין אם השחקנים הנשואים יוותרו".

כמה אומללים הלייקרס אחרי שבוע וקצת בתוך עונת 2014-15? מספיק כדי ששחקניות פורנו ינצלו את העליבות שלהם בשביל להתפרסם על חשבונם. כמה שעות אחרי שפרסמה את ההבטחה הראשונה שלה וראשתה שהיא מתחילה להכות גלים ברחבי הרשת, סנטנה ביקשה להבהיר באמצעות ציוץ נוסף: "אני 100 אחוז רצינית! כל הסגל!!!".

החיפוש אחר פרטים נוספים אודות סנטנה העלו חרס ולכן נגדיר אותה כ"שחקנית פורנו" בלבד ולא כ"כוכבת פורנו". אפילו עמוד ויקיפדיה אין לה.

מי שמוכן גם כן להקריב הרבה כדי לראות את הלייקרס מנצחים הוא צ'ארלס בארקלי. כדורסלן העבר והפרשן בהווה, שבמשך שנים נאבק בבעיות משקל ועשה דיאטות שונות, הכריז בחגיגיות שהוא פותח בשביתת רעב עד שקובי בריאנט וחבריו ינצחו בפעם הראשונה העונה. כרגע המאזן שלהם עומד על 5:0.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כולם צוחקים על הלייקרס/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully