וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארצות הברית תוהים: "האם דיוויד בלאט שולט בקליבלנד?"

קליבלנד נראית רע ובתקשורת האמריקאית מבקרים את המאמן הישראלי: "הוא זהיר בבחירת המילים, נראה שהוא לא רוצה שהשחקנים יפנו נגדו. מגוחך לחשוב על אליפות במצב הזה". מתיו דלבדובה ייעדר כשישה שבועות

דייויד בלאט, קליבלנד קאבלירס. Gene Sweeney Jr., GettyImages
"האם הוא מעז להגיד להם את מה שהוא חושב מאחורי דלתיים סגורות?". בלאט/GettyImages, Gene Sweeney Jr.

קליבלנד לא עומדת עד כה בציפיות ואחרי שלושה הפסדים בארבעת משחקיה מאז פתיחת העונה, הלחץ על לברון ג'יימס וחבריו הולך וגובר מצד התקשורת האמריקאית. אחרי ההפסד ליוטה, ובעקבות ה"שיחה" בין לברון לקיירי אירווינג בחדר ההלבשה, נדמה שרק ניצחון בדנבר בשבת (05:30) יוכל להרגיע מעט את הרוחות בקבוצתו של דיוויד בלאט.

בינתיים גם המאמן הישראלי סופג ביקורת. כריס היינס מ"פליין דילר" העלה מספר שאלות בטור שלו לקראת המשחק הלילה, אחת מהן היא "האם לבלאט יש שליטה על הקבוצה". ומה התשובה של העיתונאי? "מוקדם מדי לומר, אבל כרגע זה לא נראה טוב. בלאט מאוד זהיר בבחירת המילים שלו לפני ואחרי משחקים, זה ממש נראה לעין. אפשר לראות שהוא לא רוצה להגיד משהו שיגרום לשחקנים לפנות נגדו, ואפשר להבין את זה. יחד עם זאת, אני תוהה האם הוא מעז להגיד להם את מה שהוא חושב מאחורי דלתיים סגורות. בלאט הוא בחור טוב, כך שבינתיים אני נותן לו את הקרדיט".

היינס תהה גם האם לברון ואירווינג יכולים לשחק יחד, וזאת לאחר שבהפסד ליוטה הגארד זרק 23 זריקות והקאבס השוו שיא שלילי כשמסרו רק שישה אסיסטים. "האם השיחה ביניהם בחדר ההלבשה בפורטלנד תגרום לחימום האווירה או שתגרום להם לשחק יחד? בינתיים שניהם לא השלימו אחד את השני במגרש. לא קל לשחק לצד לברון כשאתה גארד דומיננטי, אבל אם תצליח להתגבר על זה, ההיסטוריה תגרום לך להיראות טוב. לקיירי יש החלטה גדולה לקחת".

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. GettyImages
השיחה עם אירווינג תשנה את המצב? לברון/GettyImages

אם לא די בזה, בלאט יחסר בששת השבועות הקרובים את מתיו דלבדובה, שבעקבות פציעה בברכו צפוי להחמיץ את 17 המשחקים הבאים של קליבלנד. הגארד האוסטרלי היה עד כה קרן אור בקאבס, בעיקר במשחק ההגנה. שון מריון צפוי להמשיך לפתוח בחמישייה של בלאט, ודיון ווייטרס, שפתח בתחילת העונה אך נגד יוטה עלה במחליף, ימשיך להיות אופציה מהספסל. "זה בסדר, אעשה כל מה שצריך לטובת הקבוצה", אמר ווייטרס.

למרות שהמאזן של הקאבס 3:1 ולמרות שהקבוצה מקרטעת ולא מרשימה, יש בתקשורת האמריקאית גם קולות אחרים, אשר מביעים אופטימיות באשר להצלחת הטריו ומאמנו הישראלי. בוב פינאן מ"ניוז בראלד" כתב: "ברור שדרושה סבלנות, זאת עדיין קבוצה בהתהוות, היא שיחקה רק ארבעה משחקים יחד. לברון כבר צייץ 'תירגעו'. מגוחך בכלל לחשוב על אליפות במצב הזה". שחקן העבר גרג אנתוני, שמפרשן עבור NBA TV אמר: "הרבה קשור לזה שמדובר בקבוצה חדשה שעדיין לומדת איך לנצח. תשכחו מדיבורים על אליפות, קודם הם צריכים להיות קבוצה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully