וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסטון נכנסה לספרי ההיסטוריה, פארקר מאוכזב: "לא הלך כלום"

הרוקטס הפכו לקבוצה הראשונה מאז דנבר ב-1985 שפותחת עונה עם 0:6 ומנצחת את כל משחקיה בעשר נקודות לפחות. הספרס, שהובסו, רשמו רק 2 מ-20 מחוץ לקשת. פופוביץ': "חייבים שכל הקבוצה תתחבר". וגם: דיסק הפופ המטורלל של שאק

קווין מקהייל. Gerald Herbert, AP
השתמש בהווארד בתבונה. מקהייל/AP, Gerald Herbert

פתיחת העונה החלומית של יוסטון קיבלה חותמת נוספת הלילה (בין חמישי לשישי), לאחר שהרוקטס הביסו בביתם את האלופה סן אנטוניו 81:98. הספרס הופיעו למשחק ללא שניים מהכוכבים שלהם, טים דאנקן ומאנו ג'ינובילי. הצלע השלישית, טוני פארקר, קלע רק 6 נקודות והקבוצה של פופוביץ' רשמה בסך הכול 2 מ-20 מחוץ לקשת (כולל 0 מ-15 עד אמצע הרבע השלישי) ו-34.4 אחוזים מהשדה בדרך לתבוסה הכואבת.

יוסטון כבר הובילה ב-31 נקודות לפני שהורידה מעט את הרגל מהגז וגם כך, היא הכניסה את שמה לספרי ההיסטוריה. מאז 1985/86, אז עשתה זאת דנבר, לא הייתה עוד קבוצה שפותחת עונה במאזן 0:6 ומנצחת את כל ששת משחקיה הראשונים בעשר נקודות לפחות. בסך הכול, זה היה הניצחון השישי ברציפות של הרוקטס על יריבתם לטקסס, סן אנטוניו והם נעזרו בערב גדול של דווייט הווארד, שקלע 32 נקודות וקטף 16 ריבאונדים.

מאמן יוסטון, קווין מקהייל, אמר: "הסתכלנו על כמה דברים לפני המשחק והיה חשוב לנו להביא את הווארד לפוסט. אני חושב שהוא שיחק קשוח והגיע עד לטבעת. הוא הרס אותם עם המסירות הגבוהות וחשוב לנו שהוא ייכנס לקצב ויקבל את המהלכים שלו". פופ מנגד, לא התרגש: "אנחנו לא יכולים לסמוך על שחקן אחד, אלא חייבים שכל הקבוצה שלנו תתחבר כדי להיות במיטבנו". פארקר הוסיף: "זה היה לילה רע, לא הצלחתי לקלוע שום דבר. בהגנה היינו דווקא בסדר, אבל בהתקפה לא הצלחנו לעשות כלום".

בפורטלנד, הטרייל בלייזרס הוכיחו שהניצחון הגדול על בלאט וקליבלנד לא היה מקרי ושאצלם בבית יהיה קשה להתמודד מולם. למרקוס אולדריג' ודמיאן לילארד הובילו את המארחים למחצית שנייה מוחצת וניצחון 87:108 על דאלאס, שעוד הובילה במחצית בארבע הפרש. "הגארדים שלנו עשו עבודה טובה ואני גם ניסיתי להעביר את הכדור ולמצוא את מי שפנוי", סיכם אולדריג', "ידענו שדאלאס טובה. הם כמעט ניצחו את הספרס בערב הפתיחה ותמיד קשה מולם. חזרנו מחדר ההלבשה בניסיון לשפר את כל האספקטים במחצית השנייה, בהגנה ובהתקפה. כולם שיחקו טוב הלילה".

* ובינתיים, שאקיל אוניל ממשיך להיות האיש הכי מצחיק בסביבה. הבעלים של סקרמנטו מוציא דיסק עם "גרסאות כיסוי" שלו לשירי הפופ הכי מוכרים בסביבה והתוצאה, כרגיל, הורסת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully