וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא שקט בקליבלנד: לברון ג'יימס התעמת עם קיירי אירווינג

על פי דיווחים בתקשורת האמריקאית, שני הכוכבים של דיוויד בלאט נקלעו לחילופי דברים בחדר ההלבשה לאחר התבוסה בפורטלנד, כאשר ג'יימס, שקלע רק 11 נקודות, מתלונן על משחק ההתקפה

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס עם קיירי אירווינג. AP
יש להם עוד המון עבודה. קיירי ולברון/AP

ארבעה משחקים, שלושה הפסדים וקליבלנד כבר בוערת. הקבוצה של דיוויד בלאט ולברון ג'יימס החלה את העונה בצורה הכי גרועה שהיא הייתה יכולה לדמיין, הפסידה בבית לניקס, הובסה בחוץ מול פורטלנד והלילה (בין רביעי לחמישי), גם חטפה מגורדון הייוורד ויוטה סל ניצחון עם הבאזר.

הלחץ כאמור, לא איחר להגיע וב-ESPN מדווחים הערב כי לברון וקיירי אירווינג נקלעו לעימות בחדר ההלבשה בפורטלנד, מה שגרם לרכז הצעיר לעזוב במהרה את חדר ההלבשה ולא לדבר עם אמצעי התקשורת. על פי הדיווח, במהלך ה"דיון" בין השניים ג'יימס הביע את דאגתו מהכיוון אליו הולך משחק ההתקפה של הקאבס, זאת לאחר שהוא קלע רק 11 נקודות מול הבלייזרס.

אירווינג לא מסר אסיסט בששת הרבעים האחרונים של קליבלנד, מול פורטלנד ויוטה. בזמן הזה, הוא הספיק לזרוק לא פחות מ-36 פעמים לסל. קליבלנד כולה רשמה מול יוטה רק שישה אסיסטים, שווה לשיא השלילי של המועדון. ארבעה מתוך אותם אסיסטים היו של לברון.

לאחר ההפסד לפורטלנד הודה בלאט: "אני לא מרוצה מהדרך בה אנחנו משתמשים בלברון. הוא לא אשם, אנחנו אשמים". קינג ג'יימס קלע רק 4 מ-12 באותו משחק. על פי דיווחים, לפני המשחק מול יוטה, בלאט ניסה לשנות את ההיררכיה והסביר לשחקניו שהכדור צריך להגיע קודם כל ללברון וקווין לאב ושתפקידו של אירווינג הוא למצוא אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully