וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המחווה של כספי לקאזינס מראה כמה הכימיה בקינגס חזקה"

צפו בפורוורד הישראלי מסדר לכוכב סקרמנטו את סרט הראש בזמן שישבו על הספסל. ריברס מאוכזב מהפסד הקליפרס לווריורס: "ראיתי משחק יפה רק מקבוצה אחת, כרגע הם יותר טובים מאיתנו ובהרבה"

שחקן דנבר נאגטס ווילסון צ'נדלר (ימין) נשמר על ידי פורוורד סקרמנטו קינגס עומרי כספי (שמאל). AP
פתיחת עונה שעולה על הציפיות. כספי שומר על צ'נדלר/AP

סקרמנטו קינגס ועומרי כספי מפתיעים לטובה בתחילת העונה, ואחרי שהביסו את דנבר הלילה בתוצאה 109:131 מאזנם עומד על 1:4. כספי סיפק עוד ערב סולידי עם 11 נקודות ו-6 ריבאונדים, וסייע לחברו דמארקוס קאזינס שצלף 30 נקודות ב-10 מ-14 מהשדה. במהלך המשחק עומרי כספי סידר לקאזינס את סרט הראש כשהשניים ישבו על הספסל, ובאתר sbnation.com ציינו ש"המחווה של כספי לקאזינס מראה כמה חזקה הכימיה בקינגס".

"אנחנו משחקים כדורסל התקפי ואגרסיבי", הסביר מאמן סקרמנטו מייקל מלון את המאזן הנאה של קבוצתו אחרי חמישה משחקים, "אני חושב שרודי גיי ודמרקוס קאזינס משחקים ברמה גבוהה".

המשחק המסקרן של הלילה נערך באוקלנד, שם גולדן סטייט ניצחה את לוס אנג'לס קליפרס 104:121 ועלתה ל-0:4. זאת פתיחת העונה הרביעית בטיבה של גולדן סטייט. "שיחקנו טוב ורצינו לשמור על הבית, רצינו לבוא אגרסיביים וזה מה שעשינו ברבע הראשון", אמר סטפן קרי שקלע 28 נקודות לווריורס, "אנחנו חייבים ליהנות מהמשחק ואננו משחקים כדורסל טוב כרגע". דוק ריברס לא אהב את האופן שבו הקליפרס שלו שיחקו: "ראיתי משחק יפה רק מקבוצה אחת, כרגע הם יותר טובים מאיתנו ובהרבה".

עוד באותו נושא

11 נקודות לעומרי כספי בניצחון סקרמנטו, ממפיס עדיין מושלמת

לכתבה המלאה
גארד גולדן סטייט ווריורס סטפן קרי (שמאל) מול שחקן לוס אנג'לס קליפרס ג'יי.ג'יי רדיק (ימין). AP
נהנה מהמשחק. קרי עוצר את רדיק/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully