וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט לקראת מסע החוץ של קליבלנד: "זה מגיע אלינו ישר לפרצוף"

המאמן חושש ממסע של שלושה משחקים בארבעה ימים, בתקשורת בקליבלנד קוראים לו לקצץ בדקות של לברון ולהתחיל לשלב את מריון: "בלאט ידוע כמאמן שמסוגל להשתנות, עכשיו הזמן לעשות זאת"

מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט. AP
עוד אתגר יוצא לדרך. בלאט/AP

מסע החוץ הקרוב של קליבלנד יכלול שלושה משחקים בארבעה משחקים בשלוש ערים שונות - כולן במערב: בשלישי יפגשו את פורטלנד, ברביעי את יוטה ובשישי את דנבר. דיוויד בלאט לא ממש מחכה למסע המשחקים הזה. "ישר בפרצוף, ישר בפתיחת העונה", אמר מאמן קליבלנד. "אני חושב שרוב האנשים יגידו שזה טוב, אבל אני לא בטוח. תדברו איתי בעוד חמישה ימים ואגיד לכם".

טרי פלוטו מה'פליין דילר' פרסם היום מאמר שקורא לבלאט לעשות מה שהבטיח, ונצל את מסע המשחקים הקרוב כדי לקצץ בדקות של לברון ג'יימס. "איך בלאט ינהל את ג'יימס במסע הקרוב?" תהה פלוטו. "פורטלנד ודנבר אלה מקומות קשים מאוד לשחק. האם קליבלנד תתפתה לרכב על לברון כדי לחלץ ניצחון חוץ? יהיה מרתק לראות את זה. 35 דקות נראה כמו מספר סביר, ולקליבלנד יש מחליף טוב כמו שון מריון, ששיחק רק 25 דקות בשני המשחקים הראשונים. קליבלנד צריכה להשתמש בו יותר, והמסע הזה זה הזמן המושלם לעשות זאת. הדבר הקשה עבור בלאט יהיה האיזון בין לשמור את שחקני המפתח שלו טריים ולהשתמש בספסל, בזמן שיהיה עליו כל כך הרבה לחץ לנצח כל משחק. בלאט ידוע כמאמן שמסוגל לשנות את סגנונות המשחק שלו, הוא צריך להיות מסוגל לשנות דברים. עכשיו זה הזמן להתחיל".

באימון היום (שני) דיבר בלאט לא רק על מסע המשחקים הקרוב, אלא גם על הצורה בה הכוכב הגדול שלו נראה בניצחון האחרון על שיקגו - אז זרק בעיקר מטווחים קרובים, בניגוד להפסד לניו יורק, אז זרק יותר מבחוץ. "רצינו שכל החבר'ה יהיו אגרסיביים יותר ויגיעו לטבעת. לברון וכולם עשו עבודה טובה מאוד בזה", אמר בלאט.

לברון עצמו מעדיף שלא לכבול את עצמו לסגנון משחק אחד. "אני לוקח את זה משחק-משחק", אמר היום. "אני מנסה לקרוא מה שקורה, כל משחק מביא איתו אתגרים שונים".

פורוורד קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס. AP
עזרה בדרך? לברון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully