וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואסיליס ספאנוליס נבחר לשחקן חודש אוקטובר ביורוליג

היווני בן ה-32 הוליך את אולימפיאקוס למאזן 0:3 בפתיחת העונה האירופית שלה. בסוף השבוע האחרון קלע 34 נקודות נגד נפטונאס ושבר שלושה שיאים אישיים

שחקן אולימפיאקוס פיראוס ואסיליס ספאנוליס. Emilio Cobos, GettyImages
מצטיין, כרגיל. ספאנוליס/GettyImages, Emilio Cobos

שחקן אולימפיאקוס, ואסיליס ספאנוליס, נבחר לשחקן חודש אוקטובר ביורוליג. הוא למעשה השחקן הראשון שנבחר לשחקן החודש בעונת 2014-15. אולימפיאקוס היא אחת מחמש קבוצות בלתי מנוצחות בשלושת המחזורים הראשונים, וביחד עם צסק"א מוסקבה היא אחת משתיים שניצחו שני משחקים בחוץ.

ספאנוליס בו ה-32 הצטיין עם 21 נקודות, ו-5 אסיסטים בניצחון על בוולנסיה במחזור הראשון (68:71), נרגע קצת עם 9 נקודות נגד קוצ'ה לבוראל במחזור השני (57:63), והתפוצץ ביום שישי האחרון עם 34 נקודות, 7 אסיסטים ו-5 ריבאונדים בניצחון החוץ על נפטונאס קלייפדה (81:85 לאחר הארכה). 41 דקות המשחק, 34 הנקודות ושש השלשות שלו במשחק - כולם היו שיאי יורוליג של הגארד המצטיין. הוא הועדף על פני מספר מצטיינים אחרים ביורוליג בפתיחת העונה, וביניהם ג'רמי פארגו, שמוליך את הליגה באסיסטים ובריאן רנדל, שמדורג שלישי בנקודות מדד למשחק.

ספאנוליס נמצא במרחק של 50 נקודות מהגעה ל-2,500 נקודות ביורוליג. שלושה שחקנים בלבד כבר הגיעו לשם: חואן קרלוס נבארו, מרכוס בראון ויאקה לאקוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully