וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקוט: "הקליפרס? זאת לא יריבות. היריבות שלנו היא נגד הסלטיקס"

מאמן הלייקרס לא התרגש מההפסד בדרבי שהוביל ל-3:0. גריפין קלע 39: "אני צריך לעשות עוד כמה דברים כדי להפוך אותנו לקבוצה מצליחה". רודי גיי קלע 40, מאמן הקינגס החמיא

מאמן הלייקרס ביירון סקוט. AP
מבחינתו הקליפרס הם רק עוד משחק. סקוט/AP

הקליפרס הם כבר מזמן הקבוצה המוילה והנוצצת של לוס אנג'לס, והלילה הנחילו ללייקרס הפסד שלישי רצוף מתחילת העונה, כשניצחו בדרבי 111:118. המצטיין בשורות הקליפרס היה בלייק גריפין, שסיפק משחק ענק עם 39 נקודות. "אני ממשיך את העונה שעברה, עבדתי קשה בקיץ, זה בונה את הביטחון שלי. זה כמו להפקיד הרבה כסף ואז לרשום צ'קים, זה מה שאני עושה עכשיו. אני צריך לעשות עוד כמה דברים כדי להפוך אותנו לקבוצה מצליחה". מאמנו דוק ריברס החמיא: "יש לנו למי לתת את הכדור".

כריס פול סייע לגריפין עם 12 נקודות ו-10 אסיסטים, ונהנה מהשמירה על קובי בריאנט. "ניסיתי להקשות עליו כמה שיותר", אמר פול, "אם אתה לא מתרגש לשמור על בריאנט, אז אתה בביזנס הלא נכון". על יכולתו של גריפין אמר פול: בלייק הוא הגו-טו-גאי שלנו".

הלייקרס נפלו למאזן של 3:0, ומאמנם ביירון סקוט אמר: "זה רק עוד משחק, אני לא מחשיב את המשחקים בין הלייקרס לקליפרס כיריבות של ממש בינתיים. ברור שהיריבות הכי גדולה של הלייקרס היא נגד הסלטיקס. יש להם 17 אליפויות, לנו 16, זאת יריבות".

פורוורד לוס אנג'לס קליפרס בלייק גריפין. AP
פורע את השטרות. גריפין/AP

סקרמנטו רשמה את ניצחונה הראשון העונה כשגברה בביתה על פורטלנד 94:103, וכוכב הערב היה רודי גיי שקלע 40 נקודות והפגין מנהיגות. עומרי כספי עלה מהספסל ולמרות ששיחק רק 12:51 דקות, היה יעיל מאוד ותרם 10 נקודות ו-4 ריבאונדים.

"חיכינו למשחק כזה של גיי", אמר מאמן הקינגס מייקל מלון, "אחרי המשחק אמרתי לשחקנים שאני רוצה להציג להם את החבר החדש שלהם לקבוצה, רודי גיי. רודי היה פנטסטי".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully