וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד מכה קשה לת'אנדר: ראסל ווסטברוק ייעדר 4-6 שבועות

הגארד המצטיין שנפצע במשחק נגד הקליפרס, סובל משבר קטן בכף היד. הוא מצטרף לקווין דוראנט, שעבר ניתוח וצפוי לחזור רק סמוך לתחילת דצמבר. אלק ברקס סיכם על חוזה חדש ביוטה

ראסל ווסטברוק, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
ווסטברוק קצת לפני הפציעה הלילה/AP

ראסל ווסטברוק שנפצע הלילה (בין חמישי לשישי) בהפסד של אוקלהומה סיטי ת'אנדר ללוס אנג'לס קליפרס, ייעדר תקופה של 4-6 שבועות. הגארד המצטיין נטש את הפרקט במהלך הרבע השני אחרי שספג חבטה והמאמן סקוט ברוקס סיפר שהוא סובל משבר קטן בכף ידו הימנית. מאוחר יותר התקשורת באוקלהומה סיפרה שווסטברוק צפוי להיעדר תקופה של חודש-חודש וחצי.

המשמעות היא שהת'אנדר ייאלצו לשחק לפחות חודש ללא שני הכוכבים הגדולים ביותר שלהם: ווסטברוק וכמובן קווין דוראנט. בנוסף, גם רג'י ג'קסון וג'רמי לאמב פצועים ואחרי פתיחת עונה של 2:0, זה לא נראה טוב עבור OKC. דוראנט סובל מפציעה ברגלו והוא עבר לאחרונה ניתוח. התחזית היא שהוא יחזור לפרקט - למעשה יתחיל את העונה מבחינה אישית - רק בתחילת דצמבר.

דוראנט שנבחר ל-MVP של העונה הסדירה ב-2013-14, קלע בעונה שעברה 32 נקודות למשחק. ווסטברוק שסבל גם אז מפציעה ושותף רק ב-46 משחקים, הוסיף 21.8 נקודות. ב-19 משחקי פלייאוף לדוראנט היו 29.6 נקודות למשחק ולווסטברוק 26.7 נקודות למשחק.

*** אלק ברקס סיכם על הארכת חוזה בת ארבע שנים ביוטה ג'אז. הגארד בן ה-23, בחירה 12 בדראפט 2011, צפוי להרוויח בארבע השנים הללו 42 מיליון דולר. בעונה שעברה הוא העמיד ממוצעים של 14 נקודות, 3.3 ריבאונדים ו-2.7 אסיסטים ב-28 דקות משחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully