וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: צסק"א ניצחה בזאגרב, ספאנוליס הפציץ בליטא

הרוסים עדיין מושלמים בבית של מכבי תל אביב אחרי 72:76 על צדביטה, גם מלאגה שוב ניצחה. הגארד היווני צלף 34 נקודות וחילק 7 אסיסטים ב-81:85 של אולימפיאקוס על נפטונאס אחרי הארכה. ניצחונות דרמטיים לקוצ'ה לבוראל ומילאנו

סוני ווימס צסק"א מוסקבה. מגד גוזני
ווימס וצסק"א שמרו על מאזן מושלם/מגד גוזני

המחזור השלישי בשלב הבתים הראשון של היורוליג ננעל הערב (שישי) עם שישה משחקים. בבית של מכבי תל אביב, צסק"א מוסקבה ניצחה את צדביטה זאגרב 72:76 בקרואטיה וגם מלאגה נותרה מושלמת כשגברה על לימוז'. בבית ג' השיגה מילאנו ניצחון ראשון, 74:81 באולמה של באיירן מינכן, וברצלונה טיילה מול טורוב. בבית ד' אולימפיאקוס ניצחה את נפטונאס קלייפדה אחרי הארכה וקוצ'ה לבוראל התגברה בדרמה על גלאטסראיי.

פראן ואסקס שחקן מלאגה (משמאל). Mariano Pozo, GettyImages
עוד ניצחון לאוסף. ואסקס/GettyImages, Mariano Pozo

בית ב'

צדביטה זאגרב - צסק"א מוסקבה 76:72

צדביטה הצעירה והנלהבת הצליחה להחזיק מעמד 20 דקות לפני שנכנעה לאחת מאריות היבשת. המחצית הראשונה הייתה צמודה, אבל רבע שלישי של 10:17 לזכות הרוסים עשה עבורם את העבודה. הם הפכו את היתרון שלהם לדו ספרתי והקרואטים רק הצליחו לצמק לפני הסיום. ננדו דה קולו שהתאושש מפציעה, קלע 14 נקודות בקצת פחות מ-18 דקות משחק עבור המנצחת, ומילוש תאודוסיץ' קלע 14 משלו. סוני ווימס היה סולידי עם 13 נקודות, 6 אסיסטים ו-5 ריבאונדים. נמניה גורדיץ' היה הקלע הבולט של צדביטה עם 21 נקודות ורוקו לני אוקיץ' הוסיף 13.

אוניקחה מלאגה - לימוז' 69:75

הספרדים שמרו על המאזן המושלם ויגיעו למוסקבה לקרב בין שתי מוליכות בית ב', ממנו אחת מהן תצא עם הפסד ראשון. מלאגה התקשתה במחצית הראשונה, אך ברחה ברבע השלישי עם 14:25 ונקמה בלימוז' על ההפסד בגמר גביע קוראץ' משנת 2000. פראן ואסקס הוביל את קלעי מלאגה עם 13 נקודות, כשמנגד ג'מאר סמית' קלע 14 לצרפתים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דניאל האקט שחקן ארמני מילאנו. GettyImages
מילאנו הכריעה בסיום. דניאל האקט/GettyImages

בית ג'

באיירן מינכן - מילאנו 81:74

האיטלקים עם ניצחון ראשון בשלב הבתים, אחרי משחק דרמטי ומהנה במינכן. מילאנו פתחה את המשחק בריצת 2:17, אבל בהמשך באיירן השיבה בריצת 0:12 וחזרה למשחק. משם התפתח מאבק צמוד שהוכרע רק בדקות הסיום, כאשר מילאנו שלטה ברבע האחרון ועם שלשות של ג'ו רגלאנד וסמארדו סמואלס פתחה פער של חמש נקודות וסגרה עניין בדקת הסיום. רגלאנד בלט עם 16, דניאל האקט עזר עם 16 משלו ו-6 אסיסטים ולינאס קלייזה תרם 11 בשורות מילאנו. 15 של הייקו שפארציק לא מנעו מבאיירן הפסד שני ביורוליג וראשון העונה בבית.

ברצלונה - טורוב זגורז'אלק 67:86

אלופת ספרד עם שלוש משלוש, אחרי טיול ערב קליל מול היריבה הפולנית, שתמשיך לחפש ניצחון בכורה. הרבע הראשון עוד היה צמוד, אבל ברצלונה עלתה ליתרון דו ספרתי ברבע השני ומשם שייטה באין מפריע. ג'סטין דולמן חגג עם 20 נקודות ו-8 ריבאונדים, כשדשון תומאס עזר לו עם 16. 19 של דמיאן טוליג לא הספיקו לטורוב החביבה.

שחקן אולימפיאקוס פיראוס ואסיליס ספאנוליס. Emilio Cobos, GettyImages
הוביל את הספאנוליסים לניצחון שלישי. ספאנוליס/GettyImages, Emilio Cobos

בית ד'

נפטונאס קלייפדה - אולימפיאקוס 85:81 (הארכה)

ואסיליס ספאנוליס הפציץ 34 נקודות (6 מ-11 ל-3), הוסיף אליהן 7 אסיסטים ו-4 ריבאונדים, והיוונים נחלצו מהפסד חוץ נגד הליטאים הצנועים למרות שפיגרו לאורך מרבית המחצית השנייה. רבע שלישי של 17:25 העלה את נפטונאס ליתרון והשחקנים שלה כבר הריחו הפתעה, אבל אולימפיאקוס הצליחה לכפות הארכה ולבסוף להשיג ניצחון שלישי משלושה משחקים. קוסטאס סלוקאס עזר לספאנוליס עם 13 נקודות. דייוידאס גאיליוס שקלע 16 נקודות, הוביל חמישה קלעים של הקבוצה הליטאית בספרות כפולות, דונטאס זבאקאס תרם 14 נקודות ו-9 ריבאונדים וסימאס גלדיקאס הוסיף 13 ו-11 באותן קטגוריות.

קוצ'ה לבוראל - גלאטסראיי 90:91

מותחן אדיר בוויטוריה, כשסל של קולטון אייברסון שתי שניות לסיום העניק לקוצ'ה לבוראל ניצחון דרמטי. המשחק היה צמוד לכל אורכו, כשקרלוס ארויו (11 נקודות ו-8 אסיסטים) ו-ולאד מיצוב (20 נקודות) הצטיינו מול קבוצתם לשעבר והעלו את גלאטסראיי ליתרון 78:84 כשנותרו חמש דקות לסיום. קוצ'ה איזנה, הטורקים עלו שוב ליתרון, אבל המילה האחרונה הייתה כאמור של אייברסון. גם ניסיון שלשה נואש של מיצוב עם הבאזר לא צלח. אייברסון ותומא הורטל (8 אסיסטים) קלעו 17 כל אחד למנצחים, זוראן ארצג צלף 24 למפסידים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully