וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב ניצחה את אלבה ברלין בחוץ 69:84

אלופת אירופה התאוששה מהתבוסה במוסקבה ורשמה ניצחון חוץ ראשון העונה. מטר שלשות וריצת 0:17 ברבע השני, סימנו את הדרך לניצחון. רנדל הצטיין עם 25 נק', פארגו קלע 15 וחילק 10 אסיסטים

עריכה: קשת סידי, ניב פוקס

מכבי תל אביב גברה הערב 69:84 על אלבה ברלין בבירת גרמניה. אלופת אירופה התאוששה מהתבוסה לצסק"א מוסקבה, השגיה ניצחון חוץ ראשון העונה ביורוליג והמאזן שלה כעת עומד על 1:2. בשבוע הבא גיא גודס ושחקניו יארחו את צדביטה זאגרב, במה שלפחות על הנייר אמור להיות אחד מהמשחקים היותר קלים שלהם בשלב הבתים.

מכבי תל אביב גילתה עליונות מהפתיחה והגדילה את היתרון שלה לאורך הרבע הראשון. ברבע השני הגיעו ההתפוצצות והבריחה. גיא פניני, ג'רמי פארגו ובריאן רנדל קלעו מחוץ לקשת, אלופת אירופה יצאה לריצת 0:17, עלתה ל-20 הבדל וסיימה את המחצית הראשונה ביתרון 29:46. במחצית השנייה היתרון של מכבי כבר עלה ל-34:58 ושארית המשחק בעצם הפכה לגארבג' טיים.

שחקן מכבי תל אביב דווין סמית'. מגד גוזני
חזר מפציעה והצטיין. דווין סמית'/מגד גוזני

רבע 1

אלופת אירופה פתחה את המשחק היטב ושלשות של דווין סמית' ובריאן רנדל הוליכו אותה ל-4:8. בהמשך ג'רמי פארגו לקח את האחריות בהתקפה ומכבי המשיכה להוביל בהפרשים קטנים. שלשה של גיא פניני הרחיקה את הכחולים ל-11:19 ובסיום הרבע 16:23.

רבע 2

שתי שלשות רצופות של גיא פניני ויוגב אוחיון בדקות הראשונות של הרבע השני, הפכו את הפער של מכבי לדו ספרתי (20:32). אח כך הגיע תורו של ג'רמי פארגו לצלוף מחוץ לקשת וריצת 0:17 של אלופת אירופה הוליכה אותה להפרש שיא של 20:40. בסיום המחצית 29:46 לאורחים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן מכבי תל אביב גיא פניני. GettyImages
צלף מחוץ לקשת. פניני/GettyImages

רבע 3

מכבי תל אביב עלתה למחצית השנייה מרוכזת ועד מהרה טיפסה ל-29:50. גם כשהזריקות לא נכנסו, ההגנה עבדה היטב והיתרון המשיך לנוע סביב 20. בדקות הללו בריאן רנדל היה המוציא לפועל העיקרי, ואילו גיא גודס העניק זמן פרקט גם לג'ייק כהן ואלכס מאריץ'. לקראת סיום הרבע הגרמנים צימקו ובסיומו 46:63 למכבי.

רבע 4

הרבע האחרון היה גארבג' טיים במיטבו. מכבי הייתה צריכה לשמור על טווח ביטחון והיא עשתה את זה בהצלחה. אלבה ניסתה לחזור והצליחה לצמק ל-74:61, רנדל ופארגו הרחיקו אותה מעט עם זריקות מדויקות מהקו ובסיום 69:84.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קלעו למכבי תל אביב: בריאן רנדל 25 (3 מ-3 ל-3), דווין סמית' 16, ג'רמי פארגו 15 ו-10 אסיסטים, אלכס טיוס וגיא פניני 10 כ"א, יוגב אוחיון 6 נקודות, 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, סופוקליס שחורציאניטיס 2. מרקיז היינס, סילבן לנדסברג, אלכס מאריץ' וג'ייק כהן שיחקו ולא קלעו.

קלעו לאלבה ברלין: רג'י רדינג 15, לאון ראדושביץ' 13, ג'אמל מקלין 12, מרקו באניץ' 6, אלכס קינג 5, ווידאן סטויאנובסקי וקליף המונדס 4 כ"א, אלכס רנפרו ואקים ורגאס 3 כ"א, יונאס וולפארת ונילס גיפי 2 כ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully