וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאקו אייסטרן: "בן בסט? אני שמח שיש לי צרות טובות כאלה"

29.10.2014 / 22:13

מאמן מכבי תל אביב היה מאוד מרוצה מהניצחון על אשדוד ומהעומק בחלק ההתקפי: "משחק פנטסטי, אני סומך על כל השחקנים שלי". זהבי: "הגולים באים לי בטבעיות, יש פרגון אדיר בקבוצה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב המשיכה בדהירה שלה הערב (רביעי), כשכבשה רביעייה בפעם השנייה ברציפות ושייטה לניצחון ליגה שלישי רצוף - הפעם 2:5 על מ.ס. אשדוד, שהעלה אותה למקום השני בטבלה. במשחק הליגה ה-150 כבש ערן זהבי בפעם ה-11 ברציפות (17, 89), כשגם עומרי בן הרוש (27), נוסא איגייבור (34) וטל בן חיים (52) השתתפו בחגיגות השערים. הקבוצה של ניר קלינגר הצליחה לצמק דרך ישראל ראש (72) וירו בלו (77), אך היא סופרת משחק רביעי רצוף ללא ניצחון. האלופה נראית דורסנית מתמיד, וביום שני יש לה את הפועל תל אביב על הראש. לא כוחות.

"זה היה משחק פנטסטי שלנו, אני מאוד מאוד מרוצה מהעבודה של השחקנים", אמר פאקו אייסטרן בסיום. "בחצי הראשון שלטנו במשחק, שיחקנו כמו שאני רוצה, כבשנו שערים והייתי מאוד מרוצה מזה. למרות שבחצי השני אשדוד הבקיעה שני שערים, אחד מהם מפנדל שלא בטוח היה, אני עדיין חושב שהחבורים עשו עבודה יוצאת מהכלל ואני מאוד גאה בהם". אייסטרן נשאל האם לדעתו יש לקבוצה בעיות בהגנה, והשיב: "אין לנו שום בעיות בהגנה. הייתי מאוד מרוצה מאיך שהקבוצה עמדה על המגרש ולא זיהיתי בעיה מסוימת בחלק האחורי".

לגבי שיתופם של החלוצים עדן בן בסט וברק בדש מהספסל, וכאב הראש שיש לו באיוש החלק הקדמי, אמר אייסטרן: "אלו צרות טובות לכל מאמן. אני שמח שיש לי צרות כאלה. כולם שחקנים טובים ואמרתי יותר מפעם אחת שאני סומך על כל השחקנים שלי. כולם מוכשרים, כולם שחקנים טובים ולכולם מגיע לשחק. זה נכון שיש לי כאב ראש בקביעת ההרכב אבל אני שמח שיש לי צרות כאלה בקבוצה".

לקראת יום שני אמר המאמן: "הדרבי הוא משחק כמו כל משחק וזה עוד שלוש נקודות חשובות בליגה. יחד עם זאת אני מבין את חשיבות הדרבי עבור האוהדים ועבור מי שנמצא במועדון, אז אנחנו צריכים להיות במיטבנו כדי לנצח במשחק, כי בדרבי אין חשיבות ליחסי הכוחות. מי שטוב באותו משחק הוא המנצח, ונצטרך להיות במיטבנו כדי לנצח".

ערן זהבי, שכבש בפעם ה-11 ברציפות בליגה, הצטנע: "הדברים באים לי בטבעיות, אנחנו משחקים טוב, יש פרגון אדיר בקבוצה וכולם השתתפו בחגיגה. אם אוכל להמשיך ולכבוש עוד משחק ועוד משחק אנסה, אבל לא בכוח".

פאקו אייסטרן מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עדיין יש מה לשפר. פאקו אייסטרן/ברני ארדוב
שוב הוא. זהבי חוגג/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully