וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: הפועל ירושלים ניצחה את פרטיזן בלגרד 79:82

סל ענק של קיצ'ן העניק לאדומים ניצחון ראשון ביורוקאפ אחרי שני הפסדים רצופים, אחרי שפיגרו מול נועלת הטבלה מסרביה. אליהו בלט עם 22 נקודות, צפו במאמן פרטיזן מכה את שחקנו מרוב תסכול

דרווין קיצ'ן הפועל ירושלים. קובי אליהו
העניק הרבה אוויר להפועל ירושלים. קיצ'ן/קובי אליהו

הפועל ירושלים נשמה לרווחה הערב (רביעי) אחרי שרשמה ניצחון ראשון ביורוקאפ, כשגברה על פרטיזן בלגרד בארנה בתוצאה 79:82. אחרי שני הפסדים רצופים במסגרת האירופית, קבוצתו של דני פרנקו הגיעה עם הגב אל הקיר, כשהיא יודעת שהפסד נוסף יעלה את מפלס הלחץ במועדון ויקשה עליה לעבור שלב. האדומים פיגרו לאורך רוב שלבי המשחק, והצליחו להישאר צמודים לסרבים בזכות משחק מצוין של ליאור אליהו (22 נקודות). חמש שניות לסיום, בשוויון 79:79 דרווין קיצ'ן חדר פנימה, קלע סל ענק, הוסיף נקודה מהקו, והעניק לירושלים ניצחון בכורה במפעל. הסרבים המתוסכלים רשמו הפסד שלישי רצוף, ונותו ללא ניצחון בתחתית בית ה'. מרוב תסכול על ההפסד הכה מאמן פרטיזן דושקו וויושביץ' את שחקנו מיכאילו אנדריץ' ושלח אגרוף לפניו.

צפו בוויושביץ' נותן אגרוף לשחקנו בעקבות ההפסד

רבע 1

שתי הקבוצות שיחקו פנימה בדקות הפתיחה, וקלעו באחוזים גבוהים. ליאור אליהו ויותם הלפרין חיממו את היד, אבל יכולת טובה של מילנקו טפיץ' ושלשה של לוקה בוגדנוביץ' העניקה לפרטיזן יתרון 18:20 בסוף הרבע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

רבע 2

פרטיזן פתחה את הרבע השני בריצת 2:8 ודני פרנקו לקח פסק זמן. הלפרין הריץ את התקפת ירושלים כשליאור אליהו היה המוציא לפועל העיקרי, והקצב המהיר של האדומים השאיר אותם קרובים. שני איבודי כדור של קיצ'ן אפשרו לפרטיזן להוליך 42:46 במחצית.

ליאור אליהו הוליך את קלעי ירושלים עם 16 נקודות בשני הרבעים הראשונים (7 מ-10 מהשדה), הלפרין הוסיף 9, ג'וסף ג'ונס הוסיף 6. את פרטיזן הוליך לוקה בוגדנוביץ' עם 13 נקודות ב-4 מ-5 לשלוש.

פורוורד הפועל ירושלים ליאור אליהו (שמאל) מול שחקן ניז'ני נובגורוד סמן אנטונוב (שמאל). קובי אליהו
המוציא לפועל של האדומים. אליהו/קובי אליהו

רבע 3

ירושלים פתחה את הרבע השלישי במהלך של 2:7 והחזירה לעצמה את היתרון מסלים של אליהו ודונטה סמית'. הסרבים הגיבו בריצת 0:14 מסלים של ג'ורג'י גגיץ' ואדו מאריץ' ופרטיזן הוליכה 56:66.

רבע 4

שתי הקבוצות התקשו לקלוע בתחילת הרבע האחרון, אבל ירושלים הצליחה ליצור מהלך של 3:9 והשוותה ל-71:71. אף קבוצה לא הצליחה לברוח ודקות הסיום הפכו למותחן. אליהו המשייך לייצר נקודות, ו-27 שניות לסיום נרשם שוויון 77:77. ברייסי רייט דייק לירושלים מהעונשין והעלה אותה ליתרון 2, ו-5 שניות לסיום גג'יץ' השווה בדאנק ל-79:79. ירושלים שמה את הכדור בידיים של קיצ'ן, שחדר פנימה וקלע סל ענק. קיצ'ן הוסיף עוד נקודה מהקו, וירושלים ניצחה 79:82. מרוב תסכול על ההפסד הכה מאמן פרטיזן דושקו וויושביץ' את שחקנו מיכאילו אנדריץ'.

שחקני הפועל ירושלים ליאור אליהו, ברייסי רייט, טוני גפני, דונטה סמית'. אדריאן הרבשטיין
הגיעו לאירופה/אדריאן הרבשטיין

סטטיסטיקה

קלעו להפועל ירושלים: ליאור אליהו 22 (10 מ-16 מהשדה) ו-6 ריבאונדים, דונטה סמית' 13, 6 ריבאונדים, 3 אסיסטים ו-4 חטיפות, ג'וזף ג'ונס 13, יותם הלפרין 12, 4 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, דרווין קיצ'ן 11, טוני גפני 7, ברייסי רייט 2, יניב גרין 2. בר טימור (3 דקות) שותף ולא קלע.

בלטו בפרטיזן בלגרד: אדו מוריץ' 21 ו-7 ריבאונדים, לוקה בוגדנוביץ' 16, דג'ורג'ה גאגיץ' 14.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully