וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הליגה האנגלי: ניצחון דרמטי לליברפול, צ'לסי עלתה

צמד מאוחר של באלוטלי (86) ולוברן (94) סידרו למייטי רדז 1:2 ביתי מול סוונסי וכרטיס לרבע הגמר. הבלוז התקשו אבל חילצו 1:2 בחוץ מול שרוסברי. גם דרבי, שפילד יונייטד ובורנמות' עלו

שחקן ליברפול מריו באלוטלי חוגג עם חבריו. AP
הרגיע קצת את המבקרים. באלוטלי/AP

שמינית גמר גביע הליגה באנגליה נפתח הערב (שלישי) עם חמישה משחקים. ליברפול הצליחה להעפיל לשלב הבא אחרי 1:2 דרמטי על סוונסי. צ'לסי התקשתה מול שרוסברי מהליגה השניה אבל עלתה לרבע הגמר עם 1:2 בחוץ. גם דרבי קאונטי, בורנמות' ושפילד יונייטד עלו לשלב הבא.

שחקן צ'לסי דידייה דרוגבה. GettyImages
לא מפסיק לכבוש. דרוגבה/GettyImages

ליברפול - סוונסי 1:2

גם כשליברפול מנצחת, היא מוציאה את המיץ לאוהדים שלה, שהערב קיבלו דרמה ענקית באנפילד. אחרי 65 דקות שקולות מרווין אמנס העלה את האורחים ליתרון עם בעיטת יעף ברגל שמאל מתוך הרחבה אבל הדרמה הגדולה הגיעה בדקות האחרונות. מריו באלוטלי, החלוץ המושמץ של הקבוצה עלה כמחליף בדקה ה-79 וכעבור שבע דקות התכבד בשוויון אחרי שקיבל כדור מצד שמאל ומהאוויר שלח בעיטה לרשת. סוונסי נותרה בעשרה שחקנים אחרי שפדריקו פרננדס הורחק באדום גבולי בדקה ה-90 אחרי עבירה על קוטיניו ועמוק בתוספת הזמן קוטיניו היה זה שבישל את שער הניצחון כשהרים כדור מצד שמאל ודשאן לוברן ניצל יציאה לא טובה של טרמל ונגח פנימה.

שרוסברי - צ'לסי 2:1

אחרי שאיבדה בתוספת הזמן ניצחון מול מנצ'סטר יונייטד בליגה, צ'לסי התפנתה לשחק בגביע הליגה והתקשתה יותר מהצפוי, אך הצליחה להעפיל לרבע הגמר. דידייה דרוגבה שוב פתח בחוד בהיעדרו של דייגו קוסטה הפצוע וכבש את הראשון בדקה ה-48 אחרי בישול של מוחמד סלאח. אנדרו מנגאן השווה בדקה ה-77 אחרי טעות בהגנת הבלוז, אבל ג'רמיין גראנדינסון כבש לשערו הוא אחרי שנגח לרשתו הוא כדור שהוגבה על ידי וויליאן. צ'לסי לא מרשימה אבל יכולה לסמן עוד וי בעונה מוצלחת שלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

משחקים נוספים:

בורנמות' - ווסט ברומיץ' 1:2

פולהאם - דרבי קאונטי 5:2

MK דונס - שפילד יונייטד 2:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully