וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינדין זידאן הושעה לשלושה חודשים כי אימן ללא תעודה

מאמן קבוצת המילואים של ריאל מדריד הורשע יחד עם עוזרו, אך צפוי להגיש ערעור ולעמוד על הקווים עד פסק הדין הסופי

מנג'ר ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי מביט בעוזרו זינאדין זידאן צועק. רויטרס
כועס שלא קיבל גיבוי בספרד. זינדין זידאן/רויטרס

לא כך ציפה זינדין זידאן שתיראה עונת הבכורה שלו כמאמן. כוכב העבר הצרפתי, שקיבל את המושכות בקבוצת המילואים של ריאל מדריד בליגה השלישית, הושעה היום (שני) לשלושה חודשים מפני שעמד על הקווים ללא תעודת מאמן. גם העוזר סנטיאגו סאנצ'ס, שנרשם כמאמן בפועל כדי לכסות על היעדר התעודה של זידאן, ירצה עונש הרחקה דומה.

כעת זידאן יידרש להשלים את לימודיו בצרפת כדי לקבל תעודה מדרגה 3 עד תחילת אפריל. זיזו התלונן לאחרונה על כך שלא זכה לגיבוי בנושא בספרד: "המועדון עשה הכול כדי להגן עליי, אין לי חרטות על כך שעשיתי את הקורס בצרפת. עדיין מדהים אותי שיש אנשים שיוצאים נגדי וטוענים שאני מקבל יחס מיוחד. חלק ניצלו את ההזדמנות ופשוט ירקו עליי".

כעת יש לזידאן 10 ימים להגיש ערעור לבית הדין. אם יערער, והוא צפוי לעשות זאת, הוא יוכל להמשיך לאמן עד פסק הדין הסופי. אם העונש יישאר בעינו, קיים סיכוי כי בריאל יחליטו להפסיק את עבודתו של זידאן עד שישלים את לימודיו ויקבל גם את אישור ההתאחדות הספרדית.

זידאן פתח את העונה בצורה איומה, כשריאל מדריד ב' הפסידה בחמשת מששת משחקיה הראשונים בליגה השלישית. החודש היא התאוששה עם 10 נקודות בארבעת המחזורים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully